Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
argh okey det er lidt sucks at ethnoplanet og smartdrugs link står lige under index på siden faktisk "over nydhedder" og så endda lige under prestentationen,

hvis folk vil ha stoffer så må de sq da gå ned til deres forhandler eller gik under links.

den der med ethnoplanet på forsiden er sq da forlangt ude...

så ville det så være mere regtik at smække www.hampnet.dk der på istedet for.

og hvis vi skulle ha noget hvad så med nogle som

www.smartbotanis eller maya, og så saføldig også indra,

hvis nu alsår

suk....

Dumbtripper: Overvej at staten kunne forbyde folk at dyrke selv aight!!!!!!

Well - igen må jeg give guffe ret...

Medlem

Ego, det er forbudt.

Dedikeret medlem

godt indlæg loonie og jeg er også rimlig enig med dig guffe. specielt vedr. hampnet.

Medlem

>Originalt postet af EGO:

>I vores filosofi står der en masse fornuftige ting - men mon ikke at det er lidt en illusion?

Jeg skriver jo også lidt her på boardet, men det betyder ikke at jeg er enig med det der står under "filosofi".

> ligesom - det vi prøver at sige er faktisk at stoffer ikke er skadelige med et kontroleret brug - og ikke bare at æde en masse piller og så fyre den af - klart nok, det sidste er pisse usundt, men det er skægt, er det ikke det som det hele handler om?

Ikke for mit vedkommende. Jeg råder ikke nogen til at "kontrollere" deres forbrug af noget som helst.

>Men vi antager at stoffer ikke er skadelige - hvorfor tjener staten så ikke fedt på at producere de forskellige stoffer og sælge dem, det ville jo klare være det sikreste ikke, men det gør de ikke, nok fordi at stoffer er skadelige ikke?

Nej. Staten (eller de regerende klasser) ville tjene færre penge i længden. Folk der nu er hooked på tobak og alkohol ville skifte til hamp, og det kan folk dyrke selv! Det er noget mere krævende at "dyrke" tobak og alkohol.

>Men hvad mener i - hvilke ting kan egentlig gøre at man ikke burde være på psy.dk - hvad er normen på psy.dk -

Jeg var slet ikke klar over at psychedelia.dk var et lukket samfund som visse folk skulle lukkes ude fra. Jeg ser bare en gruppe mennesker der snakker, og så kommer jeg over og snakker med.

>well, jeg er nået til den konstatering at for at være på psy.dk så skal man helst ikke være for vild i sine små rejser ud i det ukendte, man må heller ikke sige at man har taget sindsyg høje doser, fordi så er man bare "sej" eller spiller det - det fatter jeg fandme ikke - og tror ikke på at det kan passe - men der er squ ikke nogen der har prøvet at bevise det modsatte! er der?

Jeg synes ikke der er noget galt i at tage enormt store doser af diverse stoffer. Nogen skal jo gøre det. Ellers er det bare et eller andet stakkels dyr der skal lide.

[ 07 September 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Quo vadis Psy.dk?
Dette er en af de bedste threads jeg har læst på siden i lang tid, ikke kun fordi den kaster et anderledes lys på ElvenRaver, men endnu mere, fordi den udrydder nogle tvivl om forumet jeg har haft... i mit personlige stofbrug er der i løbet af et par måneder sket et skift fra de mere psykedelske til de mere "sjove" stoffer, som det tog mig ret lang tid at opdage; men tvivlen var, om mit forandrede stofbrug var "skyld" i en voksende desinteresse overfor mange threads her, eller om det var boardet selv... Nu kan jeg heldigvis godt se, at det ikke kun er mig der mener, at forumet har tabt noget, som jeg i mangel på passendere ord ville betegne som en slags "spirit" - og at jeg alligevel burde tænke over, om det nu er de rigtige stoffer jeg tager *g*.
Jeg er absolut ikke i stand til at præsentere en løsning på problemet, som ikke er baseret på at udelukke medlemmer eller censurere (og det kan ikke betegnes som en løsning). Måske burde vi bare acceptere at jo flere medlemmer siden har, jo bredere en del af "stofscenen" repræsenterer den og jo mindre familiestemning kan der opstå?
Det plejer ikke at nytte at opfordre folk til noget, men lad mig alligevel prøve - der er ikke brug for flere blærerøvs-agtige diskussioner om, hvem der har taget flest forskellige stoffer eller de mest usædvanlige! Jensus, du ved at jeg godt kan lide de fleste af dine beskeder på forumet, men din sidste besked, som jeg kommenterede ironisk, kom tæt på denne definition. Hvis et flertal ønsker det, kan vi (moderatorerne) måske slå lidt hårdere ned på disse posts ved at flytte dem til Fuck-forumet; eller er det bare mig der tror at de er med til at ødelægge stemningen? Jeg lever ikke med en illusion om, at websiden kan være med til at vise udenstående, hvor fornuftige vi dog egentlig er, det ville næsten være en opfordring til at tage stoffer og er noget, som, hvis overhoved, kun kan lade sig gøre personligt - nej, vi laver vel forumet for os selv, for dem der deltager, dem der selv tager stoffer, men giver det ikke desto mindre mening at blære sig med sit stofbrug?
Xanadu out for today [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hey fuck dig xanadu [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Nej just kidding...jeg forstår ikke hvad du har imod det indlæg...jeg blærer mig ikke på nogen måde..jeg prøver et forsøg som jeg ikke har hørt om før (udover på erowid) som jeg tænkte måske ville interessere nogle...jeg har hørt at drømmeurt godt kan være svært at få til at virke og at det fucker hukkomelsen...så det var måske et alternativ. Jeg prøver på ingen måde at være vildere/mere experimenterende end andre herinde...jeg ville bare fortælle folk at jeg ville lave et forsøg og der ville komme mere i morgen...jeg mener det er jo ligesom hvis folk poster inde under syntetiske at de har lavet en ny triprapport om xtc...fx.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]