Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 09:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
øhh ego den var nu til dank.men det er da rart at vide at der altid er en til at rive mig lidt rundt..lol..lol..lolo [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
...når man tager psykedelika (og i særdeleshed LSD) opstår der nemt en illusion om at man er bedre end andre, måske føler man sig lidt ophøjet eller får lidt storhedsvanvid.[/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Så har du vist taget lidt for meget syre, for det ser ud til at du føler dig lidt for hellig og bedrevidende end os andre - mit liv, min hjerne, mit valg... jeg skal ikke bruge dig til at belære dig - jeg lærer af mine egne erfaringer, tak.

Insane psychedelia user!

Netop Dex...netop! Denne side er ikke lavet for at vi skal blive bedre mennesker, det tror jeg da ihvertfald ikke...admin help me... jeg tror mere at formålet er at folk kan diskutere drugs, deres oplevelser med det og hjælpe newbies så de ikke går ud og gør noget dumt------oder was???

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hvis i ikke tager stoffer for at udvide jeres bevidsthed, tager i stoffer for at flygte fra jer selv. Og hvis i gør det, så kan i lige så godt tage heroin. I reagerer stærkt på det jeg skriver, men det er nok fordi det rammer jer. Prøv at se det som en konstruktiv krtik istedet for et angreb og hvis i ikke føler jer ramt, well, så er det nok ikke jer jeg taler om ..

Insane psychedelia user!

Mange tager stoffer fordi det er sjovt, du mener ikke at man udvider sin bevidsthed ved fx. Coke, mener du?? Jeg mener stoffer er sgu meget andet end hallucinogener, men halluer er sgu mægtigt grineren...

Psychedelia Gay Overlord

Jeg synes det er OK at tage stoffer fordi det er sjovt, bare man så ikke lægger mere i det end som så. Hvis man ved at man gør det for sjov, skal man ikke lade som om at man bruger det til personlig udvikling. Men selvfølgelig er de sjov og personlig udvikling ikke nødvendigvis modsætninger. Men man kan jo godt få et fingerpeg: hvis der f.eks. er nogle der er racistiske, så er det nok fordi de ikke har oplevet den store samhørighed med ALLE mennesker som de fleste oplever ved store doser LSD.Nej, kokain er IKKE bevidsthedsudvidende, snarere tværtimod vil jeg mene. Kokain gør dum, hoven, paranoid og hensynsløs. Hvis man skal tage det, kan man ligeså godt tage heroin. Det er døds-drugs.jeg tror at nogle mennesker kan administrere det, men mange kan ikke, så selv om jeg mener at alle stoffer burde legaliseres, så vil jeg ikke råde nogen til at tage den slags stoffer.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
God post, DD. For en gangs skyld er jeg enig.

Psychedelia Gay Overlord

ja, jeg ved godt at i elvere er overlegne, men jeg synes nu ikke at der er nogen grund til at mistænkeliggøre mig fordi jeg arbejder med selvudvikling. Om jeg har selvtillid? Nogen gange måske for meget endda [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Men jeg kan godt se at det kan være svært at sætte sig ind i at bruge stoffer til mere end ballade i gaden, når man aldrig har prøvet det.

Listen up dank....

Lige en lille ting - det kan godt være at lavere stående racer som dig har brug for at udvide deres bevidsthed - men der ligger jo en stor forskel på jer mennesker og os elvere - vi har så meget bevidsthed at det er umuligt at udvide den mere - når vi tager psykedelika er det for at have det skægt..

Du tager det åbenbart for at blive klogere eller smartere eller komme tættere på dig selv - har du selvtillidsproblemer eller sådan noget - du lyder som en fyr med et ufattelig stort selvværd men osse som en der mangler den nødvendige selvtillid til at backe den up - er det ikke træls at have det sådan?

Fun Factor: [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]