Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: H.R
Medlem

Geografisk sted: DK
interessant emne.........
Aner det ikke men vil da gerne spæde til med et par spørgsmål - Nogen der har prøvet "after E"..??
Så tror jeg nok det er c-vitamin der er godt for at få et syretrip ned (eller husker jeg forkert) ??

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
er der nogen der har nogen gode råd til harm reduction på diverse stoffer. syntetiske som naturlige [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Mars
1. Gør ALDRIGT noget du ikke er klar til.

2. Dårligt eller manglende set&setting kan ikke opvejes af en større mængde stoffer.

3. Lad være med at trippe for tit, så bliver det kedeligt.

/Lyn

1: Lad være med at følge efter folk der tager meget fordi du syntes det er cool.

2: Lad være med at køre i flere døgn.

3: Husk at have næring i kroppen.

4: Bland ikke Medicin med Stoffer

5: Lad være med at tage stoffer hver dag.

6: Hold mindst 3 ugers pause imellem hvert trip.

7: Køb et testkit.

8: Kend din Dealer.

9: Læs om stoffet inden du tager det.

10: Tag dine vitaminer

11: Hvis du danser - lad være med at drikke vand - drik derimod væske der indeholder mineralsalte - hvis man drikker vand hele tiden så skyller man alle vitaminer og mineraler ud af kroppen og det er ikke sundt for den - Aquarius - Energade - og andre mineraldrikke er gode - lad være med at drikker energidrikke indeholdende ephedra og guarana - det er ikke en god kombo med hvadend du har indtaget.

11: Undgå Kombinationer af forskellige stoffer.

Øehm - det var lige det jeg kunne komme på..

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af web:

ER> Hvor mange af de regler holder du selv? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Øehm - de regler jeg har skrevet ned er personlige erfaringer - hvis jeg havde overholdt de regler dengang jeg jeg trippede hjernen væk hele tiden var det nok ikke endt i de 6 ugers nederen som det gjorde - så det er personlig erfaring - ikke andet - og jeg har squ aldrig overholdt nogle af de regler - men vil da til at gøre det fordi det lyder mest fornuftigt i mine ører..........

Man lever ikke evigt og vil gerne prøve det hele - hvad man ikke fatter er at man faktisk har tid nok - synd man først indser det når man er væltet et oar gange - men hvis man ikke vil lytte må man jo føle.

Insane psychedelia user!

det er nye toner... Men helt sikkert klogt..

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg tror i har misforstået mig det var mere når man VAR totalt smadret eller hviste at man nok ville blive det...
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Jeg fandt engang en side (mener at det var på linx her på siden) med afterE(cstasy), afterC(oce), og vist også nogle flere.
Platon> den er vist god nok, den med C-vitaminerne (har jeg hørt fra en ven), men det er vist ikke harm reduction, men bare hvis trippet er for intenst(trippet går ned)

ER> Hvor mange af de regler holder du selv? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nåeh på den måde...

Jeg plejer at drikke en masse appelsin juice - ryge nogle pinde/eller bongkranier - og så spise noget sundt mad - eventuelt drikke noget Mineralsalte"vand" - det hele handler jo om at få kroppen til at restitulere - men det er vigtigere at forbygge istedet for at helbrede - det er jo totalt uden grund at smadre sin krop iløbet af natten - så er det da bedre at Harm Reduce under trippet så man ikke er så smadret dagen efter - nogen der kan se logikken i hvad jeg siger.... Eventuelt inden trippet så guf 1 vitamin pille - så mangler kroppen ihvertfald ikke vitaminer - drik mineralsalt(Aquarius - Energade) under trippet og spis eventuelt lidt frugt - sørg for at holde det sundt - og lad for gudsskyld være med at tage downers for at komme ud af trippet - det er squ for dumt...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]