Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har fundet den perfekte kur på tømmermænd, efter at have prøvet forskellige jeg har fundet rundt omkring.

2 x hovedpinepiller
200 mg Cysteine
600 mg C-vitamin
En tablet vitamin B complex
Knus det hele og mix med banan og et eller andet frugt. 2 spsk honning, lidt appelsinjuice, lidt mælk, 1/2 tsk salt + lidt muskatnød. Lav hele lortet før du tager i byen, og sæt det i køleskabet. Og når du så står op. Uhmmm.

Hvis du vil drikke det før du går i seng, så undlad at putte hovedpinepiller i, tag dem hellere dagen efter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Apropos tømmermænd. Er der nogen der har prøvet kava kava som tømmermands middel? Kunne forestille mig at det ville være perfekt..
Interessant at cysteine speeder nedbrydelsen af alkohol væsentligt op.. Tak for rådet PoO

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Mælk
Panodiler
Masser af junkfood
Coca Cola
Musik
Godt selskab
Hash

Det plejer at virke for mig...

[ 20 November 2001: Besked ændret af: Dextrose ]

Medlem

Joints er altid det bedste. En enkelt gang tog jeg også tømmermændende med 40 mg aMT... Ret effektivt må man sige.

Af de mere naturlige valg er der en god svømmetur i svømmehallen. Det kurerer dem instantly!

MVH
Voorhees

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Mælk
Kodein
Cola på flaske
Slik, chips, junkfood

Eller bare

En fest dagen efter en fest og lidt søvn og arbejde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Hæhæ en svømmehalstur????? *gG* er det seriøst??

Eller hvad med at nappe en enkel kiks så'n bare for hyggens skyld [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Absolut! En tur i vandet tager det iløbet af få sekunder. Det er med garanti også sundere end at proppe sig med mere dope, så man får det endnu dårligere!

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
Jeg vil mene at en ganske almindelig uskadelig ryger. også plejer at hjælpe rigtig godt på det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Venner på besøg, massage af kæresten, joints i omløb, popkorn, et par gode film, god musik, slik/cola, dyne... Og så gerne det hele i een stor pærevælling...

Det er altså den bedste kur...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
nej nej nej det er helt forkert.

tømmermænd kommer af ( ja det lyder sjovt )
"væskemangel" drik en go'e liter vand sammen med lidt salt og en lille håndfuld kodimagnyler, lige inden du går kold dagen efter så skal man bare have 0.5 liter cola og så amiga'en tændt + en fed det er den bedste kur tro mig jeg taler af erfaring som "alko holker" elsker at blande øl/vin/hash/og stærk sprut

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan godt lide Rylles og N.DKs forslag.Jeg har længe brugt en metode der virklig giver pote.Når man kommer hjem,tages 2 Kodier,eller bare noget Kodein,samt en spiseskefuld salt!Så drikker man så meget vand man kan,og kaster sig.
Jeg syntes virklig der er forskel på,om man har gjort det,eller ej. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Gonzo:
Jeg kan godt lide Rylles og N.DKs forslag.Jeg har længe brugt en metode der virklig giver pote.Når man kommer hjem,tages 2 Kodier,eller bare noget Kodein,samt en spiseskefuld salt!Så drikker man så meget vand man kan,og kaster sig.
Jeg syntes virklig der er forskel på,om man har gjort det,eller ej. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

yeps det holdere.
måske en go'e pibe hash dagen også

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]