Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

En fyr går rundt og keder sig.

En af hans venner fortæller ham med kort varsel, at han skal på Staden næste dag. Vores hovedperson tæller sine penge; der er kun 300 kroner.

Prioriteringens-eksperimentet ligger i dette: Hvad bør denne fyr bruge sine surt tjente 300 kroner på? - Dette er en interessant mulighed for at prioritere (Selvom jeg er sikker på, at denne fiktive karakter gerne ville have det omtalte beløb i en astronomisk potens).

Hvad ville I bruge det på?
Hvordan får en fiktiv person mest muligt for pengene?
Bør han droppe Staden og sætte pengene i banken?

Social-eksperimentielle hilsner.

[ 17 Januar 2002: Besked ændret af: Melicamp ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gud ved hvem den fiktive person er ???

Er det nogen man kender ?

Køb lidt shr**mz og lidt skunk, og få en forstærker pille med i købet, så skulle der gerne være et "lille" trip i det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Bed din fiktive ven om at købe et gram ice-skuff.. hehe

[ 17 Januar 2002: Besked ændret af: Ashoka ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det kommer jo an på om vores ven er udeboende studerende der er på røven, og så meget andet...?

Medlem

Geografisk sted: DK
Ville købe hawai for alle pengene og få d grineren [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] !!!!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
køb noget 70-kr's fed eller noget skunk for pengene og få lighter og papir med i købet. Sørg for kun at købe 1 type cannabis, så du får "mængderabat" af dealeren. Husk nu at have lidt penge til overs til tobak [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Sidste gang jeg var på Staden købte jeg for 300 kr. pollen og fik ca. 6 g, og for 300 kr. White Widow og fik ca. 4½ g

Hvis du er til shr**mz, burde du kunne få ca. 2-6 trips ud af for 300 kr. danske svampe. Hawaii-svampe skulle dog også være meget skægge [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Du kunne også nøjes med at købe for ca. 200 kr. på Staden og så købe en biograf-billet til "Ringenes Herre" og lidt cola/slik/popcorn for resten af pengene. Det burde ihvertfald holde dig underholdt i noget tid.

[ 18 Januar 2002: Besked ændret af: Zarathustra ]

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Som Dex siger kommer det jo an på hvorvidt man er på røven eller ej. Hvis JEG kun havde 300 kr. ville jeg bortprioritere druqs... HOWEVER...

Hvis der var kort tid til lønningsdag eller hvis der var andre faktorer der spillede ind, så man kunne få klejner huritgt, ville jeg nok satse på en hashkage. to gram 100kr's og så en tur i Blockbuster og leje "The Doors" ... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] - Så skulle der være nok til en dejlig aften!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
man bør da EJE "The Doors", Andreas!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Jeg ville nok leje Disntey-udgaven af "Alice i eventyrland" og købe shr**mz for resten af pengene, hvis jeg virkeligt skulle trippe

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
The Doors? Ja, uuuha, den er også bare så fed! (advarsel: ironi!) Mage til latterligt lort skal man lede længe efter. Jim Morrisons yndlingsstof var alkohol, hvilket man også kan høre på det lortemusik han sprøjtede ud. At han skulle være psykedelisk ikon er noget af det mest misforståede ever. Han var bare endnu en dranker....og filmen...naah, jeg rykker sgu ikke på den.. OK. Får jeg tæsk nu? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Dank>> Du får ikke tæsk... men du fortjener tæsk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ... Arj, every man is entitled to his opinion!

Zara>> Jamen jeg EJER skam The Doors... Men det er jo ikke mig vi snakker om, og vores fiktive person ejer jo måske ikke The Doors! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Hvis det var mig ville jeg smutte ind til tøsen og købe for 200kr 70'er da jeg har købt rimeligt tit hos hende får jeg nok omkring 5g. de resterende hundrede går så til : Smøger Jaypapir, falaffel, cola og bus billet
Venlig hilsen
Fråder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]