Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: rockere
Dedikeret medlem

modkraft.dk har i øjeblikket en ret stor diskution kørende om hvorvidt, at venstre fløjen bør gå til aktiv modstand, mod rockere.

herinde er der ret så mange, der har snakket meget om hvor meget de hader rockere.
rockerne der mere eller mindre har overtaget staden.
rockerne der spiller ekstremt smarte på et grundlag om at: "Jeg har stor gun og 20 venner med gun, haha."

derfor kunne det være interessesant hvis dette ender med at udmøntte sig i konkret handling at hører om folk herinde ville være friske på at deltage i blokader, aktioner andet rettet mod rockere......

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Vold avler vold.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

jeg stiller mig squ ikke op imod nogle rockere - det er da klart det mest lammeste at gøre - det er squ meget bedre bare at lade dem være i fred og lad dem da spille smarte hvis det er det som de får det godt af......

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
jeg stiller mig squ ikke op imod nogle rockere - det er da klart det mest lammeste at gøre - det er squ meget bedre bare at lade dem være i fred og lad dem da spille smarte hvis det er det som de får det godt af......<HR></BLOCKQUOTE>

er det smart? Skal de ha lov til at love folk "dumme-bøder", dumme folk (læs: Rockere) som går og lover folk dummebøder, det er sgu lidt ironisk.......

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg kom til at tænke på her den anden dag, hvad er det egentligt der er så slemt ved de der rockere ??? Altså ud over at de skyder hinanden, men sålænge det kun er hinanden kan vi vel dybest set være ligeglade ! Jeg kan ikke huske hvad det er der er dårligt omkring rockere man kan bare ikke lide dem...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
offpost:

ja forresten skulle vi ikke også lave noget hamp dyrkkernes hjemmeværn,

hamp tyve er fandme de værdste
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

kill em all

Medlem

Rockere har intet at gøre på Staden!! Den blev startet som et fristed engang i 60-70érne og sådan skal den fortsætte!! KBH er en stor by så rockerne burde nok kunne finde et andet sted at være! Der er ingen grund til at de er på Staden og skræmmer og truer folk!! Det er total mod Christianias oprindelige politik!!

-og tobak

Dedikeret medlem

det er forretning, staden er jo både midt punkt for turismen og for mange ryger/phusher så det er jo klart at de vil have de penge OGSÅ,
rockerne er heller ikke de eneste der er ude på at over tage det sted for den sags skyld.

det er ikke så langt tid siden at der kom en flok "ny dansker" med pistoler der ind og krævet penge for at få at holde sig væk

Insane psychedelia user!

guffe du er da vist også selv noget af en rocker [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

alle rockere og "ny danskere" burde dumpes på læsø, og så passe sig selv der, mens vi andre tager ind på staden og ryger deres hash, for priserne ville sikkert fale 50%, nå der ikk er nogen rockere!

Dedikeret medlem

det ved jeg som ikke, jeg thor ikke at dem på staden giver ret meget for tjald'en.

de holder bare prisnerne oppe selv i stedet for at kongorere mod hihannen,

rocker eller ej de har sku penge nok der ude. og hvad mon de bruger dem til,de køre jo ikke roundt i store biler lige frem

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Det er ikke svært at se hvem der også har hænderne nede i den store hashdåse ude på Staden...hvilket både guldkæder og bimmere med brede fælge beviser.

Jeg ved egentlig ikke hvad der blev af de møgperkere, som forsøgte at afpresse Staden???...anyone???

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
jeg har sq somsådan ikke noget imod rockere, sålænge de ikke genre mig, er det fint...

men helt ærligt, så kunne de godt tage sig sammen og importere noget ordentligt e!

Medlem

You said it caq [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
CannaChem -> er ret sikker på at de har noget af markedet på staden stadig.......

Moderator
Brugeravatar

platon -> Det kan vi nok kun blive enige om...
I øvrigt er det eneste fornuftige i Helvede Adam Møller´s og Co.´s "christianiapolitik" netop, at komme den organiserede kriminalitet til livs.

Det bliver altså seriøst spændende at se hvor Staden står om et par uger, når regeringens "ultimatum"(eller noget i den dur) mht. redegørelsen om hashhandelen i Christiania udløber!

Moderator
Brugeravatar

Importere e?
Ja, samtlige rockere er fandme for dumme til noget så elementært, som at blande 2-3 kemikalier sammen.

Det med antiparti mod rockere, kan jeg godt nikke genkendende til.
Men dem jeg nærer størst respekt for, er rockere fra storbymiljøer. Det lader til at de har en del mere mellem ørene end 18-25 årige rockerwannabe´s aka prospects som kommer fra provinsen og bare skal spille dumsmarte i deres lille, ignorante verden.

Jo længere vi kommer ud på landet, des mere kolort har "rockerne", efter min mening, både på pedalerne samt i hovedet...og når vi når så langt som til Bornholm hedder de subsistensløse "Tornados"...wheyyy...thumbs up...røven af bornholms 7. division...bonderøve [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

var det ikke bare de ulovlige opførte huse der skulle væk,dem er de da ellers begyndt på at rykke ned.

[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]