Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=157597 [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
*GRRRRRRRR* [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

[ 19 Marts 2002: Besked ændret af: Stonez ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
I mange af tilfældene med folk der har "forgiftningssymptomer" og siger at "nogen kom noget i deres drink" er det dem selv der har taget et eller andet lort og ikke vil stå ved det. Det er typisk unge mennesker der har skulle "afprøve grænser" og så er gået ned på det - når forældrene så kommer på hospitalet må de jo ikke vide at lille Brian har taget X.

Der findes da garanteret tilfælde med folk der kommer dope i andres drinks, men mange af dem er altså bare dårlige undskyldninger for unge der ikke vil stå ved deres egne handlinger.

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Nu må det fandme holde op!!! Hva fanden er det for en omgang blå lort de lukker ud?!?!?!
Hvis ungen ender op på sygehuset med hvad der ligner en forgiftning så er det sgu nok fordi spaden lige skulle prøve noget også gik det galt! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Uden at have læst artiklen er jeg 100% enig!

sådan noget pis!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lad os bare lige lege at der var en person som smed en E i hans drink.!

Men hvem fandem ville være dum nok til at smide den i hans drink ?? det ville være som at smide den i skraldespanden.! hvorfor købe drugz hvis man ikke har intentioner om at æde det selv?
Så ka' ham den 15årige lære det, sådan bare at lyve for os andre! Idiot

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
Soul pitcher...... Lige mine ord.... Har sgu aldrig hørt om nogen der brugte 100 (eller bare 50 i indkøb) på en pille, og så proppet den i et glas.
Hvis der er nogen der har lavet E-the, så ved de osse at det tager et stykke tid for den at opløse... Så at den skulle kunne nå at opløses i en drink uden der var nogen der opdagede det? Tænk osse på smagen..... FØJ [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Synes det er GANSKE usandsynligt...

Junior medlem

Gid der var nogen der proppede drugs i min drink så behøvede jeg ikke betale selv [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Det minder mig om det gamle Ramones nummer:

Somebody put someting, somebody put someting in my drink... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Når vi er blevet fyldt med anti-drug propaganda i skolen fik vi at vide at mange dealer gjorde det sådan at ham der fik det i drinken ville blive hooked på det, sådan at dealerne kunne tjene flere penge.....fuck hvor har vi fået bildt meget lort ind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!og mig som var til stop ecstasy arrangement, damnit jeg skulle ha taget stoffer dengang og fyldt mig med XTC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

btw. fik vi en tshirt der stod "stop ecstasy" på, jeg har streget det første s ud så der står "Top Ecstasy"

[ 23 Marts 2002: Besked ændret af: Punk ]

Dedikeret medlem

funny jens [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

i er iøvrigt faneme meget klogere end jeg troede, men er i nu så det anyway. forgiftning er blevet og bliver brugt i alle kulture og til alle tider. historien med drengen kan i teorien være et mordforsøg eller et forsøg på at eliminere en bejler til en eller anden kælling [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Så i tv at det næsten er umuligt at opløse E i en drinks, også selvom det er helt pulveriseret.
Udover at drinken for skum på toppen og en anden farve, skulle den efter sigende også smage rigtig ubehagelig...

Til en bryllupsfest - Jeg køber den sku ikke!

GF

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg har sq prøvet en gang at nogen har puttet en lille pille i mit glas uden jeg opdagede det! Fik nogle fede Haluer og så skulle jeg ikke selv bruge penge på det skidt [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]