Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Søgning
In our memories

Geografisk sted: København
Hej alle sammen,

Jeg er også ny herinde... og er glad for at være stødt på boardet, da det virker som et godt forum for diskussion og folk tager godt imod een.

Folk der har været herinde længe beder gerne om at man søger på ting, i stedet for at spørge, men ligesom i daglig samtale med sine venner, så beder man jo heller ikke folk om liiige at tænke sig om en ekstra gang når de har et spørgsmål, hvis man har snakket om det før...

Så snakker man om det igen, og får nogle nye sider af sagen belyst... det ville især ske herinde, da der hele tiden kommer nye medlemmer, og de gamle medlemmer vel også bliver klogere i mellemtiden...

... så selvom det kan være pinefuldt at skulle se de samme spørgsmål dukke op igen og igen, så i stedet for at I siger

"SØG!!!" (for høvled)

så siger jeg

"Copy->paste!!!!" (mange tak)

og vær søde og tilføj jeres gamle visdomsord til det nye spørgsmål, hvis ordene stadig gælder... I vil sikkert finde ud af at der lige er nogle små-ting som I gerne vil sige på en anden måde den dag i dag.

Repetetion er aldrig dårligt, og det skader ikke at snakke hyggesludder om de samme gamle ting.

Ser frem til at spinde en masse nye farver på en masse gamle tråde [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Mvh Zonker

Dedikeret medlem

...jeg har ikke noget mod spørgsmål, jeg vil bare gerne have at folk bruger et minimum af tid på at trykke søg før de stiller det.....så blever spørgsmålet som real oxo meget lettere at svare på

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Ja, for hvis man fx skal til at spørge om hvilket tripmusik folk høre herinde...:) Det er nok det mest diskuterede emne overhovedet. Men hvis man som ny, stiller det spørgsmål, bære det tydelige tegn af, personen overhovedet ikke har gidet at trykke "søg".

Så hvis der kommer 50+ topics frem med emner om musik, er der ingen grund til at spørge om det.

Men hvis man søger noget andet mere specifikt, og der kun kommer et par emner op og de er over 6 måneder gamle, kan man sagtens spørge om det igen.

Det er mere det der med gennemdiskuterede emner, folk helst vil være fri for...

Det er ihvert fald, sådan som jeg har fostået det...:)

P:L:U:R

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Rylle:
Ja, for hvis man fx skal til at spørge om hvilket tripmusik folk høre herinde... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Det er nok det mest diskuterede emne overhovedet.
<HR></BLOCKQUOTE>

Skarpt forfulgt af sp. omkring guarana + ephedra! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Spørgsmålet om, hvad en god begynderdose psilocybinsvampe er, er nu også en sand klassiker [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

For lige at være lidt seriøs, så synes jeg også at folk godt kan være lidt for dovne nogle gange. Jeg må nikke med hovedet, og sige at jeg er ret enig med Zonker, men vil så lige tilføje at jeg selv sjældent bruger sætningen UTFSE, og hvis jeg endeligt skulle gøre det, så plejer jeg også at skrive kort fra min egen viden/oplevelser.....(jeg er en rigtig helgen [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] )

[ 30 Maj 2002: Besked ændret af: Jensus ]

Dedikeret medlem

Jeg synes sq at salvia spørgsmålene plejer at være mest normale......

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Ja jensus du er sku en ren helgen !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]