Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: (København)
I er udsat for en manipulation, der gør, at I hader sproglig kreativitet og spontan intellektualisme. Formålet at holde Jer hen i dyrisk uartikulerethed, samtidig med, at farlige originaler som jeg uddistanceres. Men hvem planlægger sådan noget? Manipulationen er muligvis automatisk, den er kollektiv ubevidst og baserer sig på angst, fortrængning.

Som en musiker kan have brug for mange toner, en kunstmaler mange nuancer, kan en skriver have brug for mange ord. Det er jo enkelt nok.

Jeres aversion mod mig er - irrationel. Har jeg ikke udtrykt ros af siden? Har jeg ikke rost selskabet her? Så tag imod.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
jeg hader hverken sproglig kreativitet eller spontan intellektualisme (er faktisk ret vild med begge ting).
Man bliver dog hurtigt træt af at høre på dine lange monologer om sære og intetsigende ting.

Præcision er også en kunst. Ligesom en musiker kan bruge for mange toner, og en maler for mange farver, kan en skriver også bruge for mange ord. Det skal afbalanceres

[ 02 Juni 2002: Besked ændret af: Zarathustra ]

Medlem

Geografisk sted: (København)
Zarathustra:
"Man bliver dog hurtigt træt af at høre på dine lange monologer om sære og intetsigende ting.
Præcision er også en kunst. Ligesom en musiker kan bruge for mange toner, og en maler for mange farver, kan en skriver også bruge for mange ord. Det skal afbalanceres"

Okay. Det er din opfattelse af mine indlæg. Smag og behag er forskellig [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

fortsæt venligt i fuck forummet please [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zanniboy=>
Det må vel siges at være en del af nogle teenageres opvækst,at være fascineret af fremmedord.
Men jeg må ærligt indrømme at jeg syntes du overskrider den"normale"tærskel for hvad der er kontroversielt.
Generelt kan man sagtens udtrykke sig,uden at blive en onanist der væver løs,uden at tage hensyn til,hvordan det færdige produkt kommer til at se ud,uden at man mister integriteten i budskabet,bare fordi man godt kan lide at krydre sine meninger med lidt guf.
Husk..det er det vigtigste at man rent faktisk siger noget med sin post,istedet for at onanere vildt og uhæmmet fordi man syntes det lyder,og ser cool ud!
Iøvrig viser en sådan prioritering,at du er grøn med hensyn til indførelsen i den gyldne kunst at kommunikere med andre. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
I am an animal! And I Am A Spiritual Being Having A Human Experience..

Det er alt for hyggeligt formuleret -og jeg er helt enig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/karma herfra!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]