Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

antal døde i juni:
0 døde af at ryge fede
34 døde i trafikken

på årsplan dør der vel cirka 400 mennesker i trafikken, hvor der max dør 1 pga. følge virkningerne pga. af rygning af cannabinoler + tobaks rygning.

Ja rygning er usundt, men hvorfor forbyde folk at ryge noget der virker, når man samtidigt siger det er iorden at børn kan købe cigaretter.

Den nemme løsning:
at afkriminalisere cannabis produkter, skaber store besparelser i samfundet, ekstra indtægt til staten istedet for udelukkende udgifter til bekæmpelse.
samt forbyde salg af cigaretter til personer under 15-18 år.
og istedet for bruge pengene fra reklamer mod at overtræde færdselsloven, til istedet at minde folk om hvordan der er at man kører bil og opfører sig i trafikken, ved at få folk til at huske situationer der er farlige, det kan godt være hovedparten af befolkningen kører ok, men hvis man kunne redde 400 menneske liv, ved at få de sidste dårlige bilister til at tage der kørsel op til vurdering, ved hjælp af en anden reklame indsats.

Den Dårlige løsning:
udelukkendende at forbyde salg af cigarretter til personer 15-18 år.
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=224875

men lad os da bare forbyde alt, det er jo et demokratisk/liberalt samfund vi lever i, jajajaa,, må jeg godt få lov til at få nogle sovepiller, kabn jeg ikke også få nogle nervepiller og skal vi ikke også lige have nogle antidepresiver nu vi er i gang, der er kaffe i vente værelset og på apoteket, hvis du ikke kan få det hårdt nok er der også Psykiatrisk skadestue, og man kan jo også bare drikke hjernen ud det tager bare så fucking langtid og det betaler staten ikke. men de giver dig nye organer hvis du kan reddes.

I et samfund som vores, hvordan kan man så stå og mene at det er ok at sælge smøger til børn når man samtidigt mener at det skal være ulovligt for en almindelig borger at ryge en fed. Va'ee skal vi lige bliver enige om hvad vi mener er i orden... hvor mange ryger herinde i folke tinget, hvor mange sender deres børn ned efter smøger, oki så er det vidst afgjort, Børn kan købe cigaretter, næste punkt, cannabis rygning!, hvor mange ryger fede herinde, oki så er der vidst afgjort, Vi opretholder vores forbud mod cannabis produkter, oki mødet er hævet drenge vi ses i snapsetinget...

Dedikeret medlem

Citat Politiken:
»Politivagten, det er Søren Ree«.

Goddag, det er Politiken. Træffer jeg chefen for stationen?

»Ja, hvad drejer det sig om?«

Om rabatordninger til politiet.

»Chefen er gået hjem, og souschefen vil ikke udtale sig«.

Måske kan du fortælle mig, om I får rabat på burgere?

»Det kan jeg ikke udtale mig om. Farvel«, og så blev røret lagt på.

Meget mere held var der ikke at hente hos Station City på Vesterbro:

»Det vil jeg ikke frittes ud om. Jeg har ikke købt det, og desuden er det på højere niveau, der skal tales om det. Det vil jeg ikke rode mig ud i«, fastslår vagtleder Mathiesen.

Her er hele artiklen http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=224836

JAaae... hvor er det godt at poltiet ikke vil rode sig ud i afhængigheds forhold!

det kunen jo skræmme sarte sjæle, en McD-Afhængig Betjent, Uhhaaa...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
lol [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] du siger noget, legaliser det dog!! fri hash [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Det kan da ikke være rigtig at alle tobaks rygerne skal betale for hashrygernes dårlige lunger.... hehe Så der må Legaliseres, så Staten kan få ekstra indtægt til Sundshedvæsnet det er lamt andet...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Altså... Hvor svært kan det være ?!?

Legalízér NU ! ;op

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
enig

Relativistisk båthorn

Wow, sikke en tanke...hele folketinget på hash.
Hmm, det ku' sikkert godt ske.
"Næste punkt på dagsordenen er...øhh...det har jeg glemt. Mødet er hævet! *dingelingeling*"

Man bør legalisere.

Medlem

Geografisk sted: (København)
Jamen, for fucking fanden da, vi FÅR legaliseret hash-rusen, når Georg Gearløs her er færdig med at skruge alle dimserne sammen i det underbevidste tanke-program, der, lagt ind i sindet, kan producere karakteristiske skæve-vibrationer. Og når det er kommet så vidt...JA, SÅ KAN MAN LIGESÅ GODT LEGALISERE STOFFET OGSÅ! Kan I ikke se perspektiverne?

Tænk - hvordan mon blandingen af magisk skæve-rus og medicinsk skæve-rus vil være?

www.lyngposten.dk - står der vist stadig noget med fri hash med meget fede typer på forsiden, efter at I har passeret ham manden...og se så under foreninger! Det er seriøst, det her! Det er noget så samfundsundergravende som troen på fantasiens magt og kravet om fantasien til magten.

Det er i virkeligheden denne hersens fantasi, som er deres store problem, disse kedelige, forkælede magtmennesker, der er blevet forelskede i regler og anmærkninger og udvalg og tørre tal...åh, jo mere kedeligt, det er udformet, jo mere voksne og ansvarlige føler de sig. De elsker denne kedsomhed, eftersom de jo er mageligt plantede i lædermøblementet med årgangsvinen i hånd.

De er dyr. Fine dyr. Vi er...dyr?

Skal vi være som dem?

Jeg mener: Selvfølgelig er vi grundlæggende dyr, men vi er også mennesker, intelligensvæsener. Hvor "magtmenneskerne" altså netop er tilbøjelige til at svælge i det kedsommelige, bare deres tunge...mave...røv... ikke keder sig! De er jævnt vulgært konstituerede som svin. De tøffer omkring i deres egne ekskrementer og snorker med trynen i mudderet.

Når man ser de rigtige svin, føler man kærlighed: Endelig - den ægte vare!

[ 29 Juli 2002: Besked ændret af: Zannioy ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
for mig er løsningen på problemet. hvis staten vil gører mig kriminel for at ryge hash må jeg værer anerkist groft sagt, det er jo ikke krimielt at gører noget ulovligt før man bliver busted, pointen er der kan ikke ske en noget så længege man opforer sig ordenligt og kun har til eget forbrug, men ok det er sku da dumt at folk skal leve i en grå zone vh. doeneg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det med at man ikke har gjort noget kriminelt før man bliver knaldet er underligt. Fordi jeg har foreksempel svært ved at opføre mig åndsvagt og gøre mindre aksepterede ting når jeg har fed på mig. Da jeg har det meget af tiden undgår jeg bare helt at tiltrække opmærksomhed. Det jeg vil frem til er at jeg egentligt er en "bedre" borger set fra "systemets" side, fordi jeg ryger fed. Jeg gør også tit noget jeg ikke gider (i huslig retning) fordi jeg ikke gider have at folk bare kan sige, se selv du ryger fed og bliver sløv af det, bonghoved. Bare lige nogle tanker. Men om dem hvad i vil, og måske lidt mere !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]