Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: nye poster
Medlem

kunne man (admins [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ) ikke fikse forummet lidt mere ligesom på cmc's. altså sådan at "nye poster" lampen lyser når man logger på, og man virkelig ikke har set dem, istedet for at hver gang man kommer til en ny computer er alle poster nye [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

håber jeg fik formuleret mig rigtigt [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

hader i ik bare når ingen gider at svare ens posts... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Øjnene er, som bekendt, det man først bliver blind på [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Personligt kan jeg ikke se det store problem, men jeg sidder da også primært foran den samme puter - og desuden har jeg aldrig benyttet mig af "nye poster" funktionen(dårlig opdragelse ? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] ?)

Men er det et generelt problem?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Jo web, det synes jeg osse er en smaddergo ide... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] *g*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg må nu sige at jeg har oplevet at det irriterede mig.... indtil flere gange, så hvis ikke det er for stort et problem så lav det. For dem der ikke bruger det gør det jo ingen forskel vel?

be happy - i will. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg syntes det kunne være en fed ide. Jeg tjekker den altid fra en ny computer næsten da....En anden fed ting ville være hvis ens navn ikke blev gemt eller hvis man på en eller anden måde kunne slå det fra. Jeg glemmer tit at slette og hvis der nu en dag var en som skulle på psychedelia ville de logge på som mig måske jo !! Fatter i mon noget ?

Moderator
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Fatter i mon noget ?

Hva´mener du? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tror han mener at ens user/pass bliver gemt når man logger ind. så hvis en anden åbner psy.dk er vedkommende stadig logget ind under det navn.

@hamp det ville så bare betyde at man skulle loge sig ind hver eneste gang... Ville det ikke bare være lettere at huske at logge sig ud ??

jeg ved ikke hvad der vil være det smarteste!

Medlem

at skulle logge sig ind hver gang... især når man tit er på biblioteket... F.x da jeg lige kom herned nu, var jeg logget på psy!! screwed up, for jeg husker sq ik altid at logge af. Men ok, man KAN (i teorien) huske at logge af hver gang, men man kan ikke (ikke engang i teorien [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) huske hvilke posts man har læst, og om det nye der er, er kommet efter man sidst har kigget. efter jeg stoppede på gym er jeg her jo ik hver dag, og jeg kan da ik huske hvornår jeg sidst har været her (well, ik altid)

håber ik det er svært/langsommeligt at lave, og håber i vil ta det til overvejelse!

Moderator
Brugeravatar

@Soul_Pitcher: No shit Sherlock [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] (no offence!)

Selvfølgelig tages det til overvejelse - det er jo trods alt vores "hjem", hvor alle gerne må føle sig veltilpas [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg kan ikke selv finde ud af at lave det og har endnu ikke snakket med wOODY The Champ, men han må kunne fixe det(?).

Mht. login/logout kan jeg derimod godt se problemet med at glemme at logge ud efter brug på et offentligt sted - kender det selv!. Men hvis man som hovedregel bruger forskellige pc´ere, kan man vel som hovedregel også huske at logge ud igen?
Personligt ville det da være overkommeligt at logge på hver gang - men pisseirriterende!

Bedre vejr skal man lede længe efter - I´m out!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg synes det mest irriterende er, at man ikke kan se hvem den sidste der svarede i et topic, er... I forstå, hva!?!?!?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Man kan se hvem der svarede på et topic i dagens aktive emner. Jeg syntes hellere ikke at det skulle være tvunget at man skulle logge på hver gang, men man kunne måske give sig selv en hjemme Ip adresse og alle andre ip adresser ville den automatisk logge af ? Eller også bare en knap i prfilen så man kunne vælge frit ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]