Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Ethnoplanet
Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Hvor er jeg dog skarp idag

Godt gættet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Kan man sende dem pengene? gustent...jeg har været på deres side, men kunne ikke se det..
det passer mig egentligt også meget godt at ethnoplanet er langsomme..hvis jeg også skal betale regning til ethnoplanet, bliver der meget få smøger til resten af måneden.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Enhedslisten og kommunismen skal til magten! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
Det kan godt være at venstre regeringen ikke har gjort svampe ulovlige, men de diskuterer vist stadig forslaget om at alle stoffer er ulovlige, indtil de er blevet gjort lovlige..Og, de har heller ikke rigtigt kæmpet for at få en løsere narkopolitik..vel?
-Mathias..

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Zikterion: Hvis det nu er den samme person vi tænker på (og det regner jeg med det er) så bor han på Amager nu. Han går også i gym. i Kbh. Jeg kan fortælle at jeg mødte ham til en hyggeaften, han blev introduceret som en af mine venners fætter. Han fortalte at han havde fået en bøde på 3000kr., men at han ville anke sagen. Hvis du synes jeg er fuld af pis (eller hvis vores fælles ven er det) så kan du jo skrive en PM, Zikterion. Desværre regner jeg ikke lige med at se ham igen, så jeg tror nok hellere du må ringe til ham!

Mvh. Psyko

Medlem

morphos-

Her er et link til alt der omhandler forbudet.
http://www.mushroom.dk/svampe/artikler/svampemord.html

Er selv fuldstændig enig med artiklens skribent.

Amnesia

[ 14 2002: Besked ændret af: Amnesia ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg syntes nu ethnoplanet selv bære en del af skylen for at de blev forbudte,
den måde de solgte dem på var jo SE HER LOVLIG NARKO !!! og så var der jo en hel masse der købte dem ja så mange at de til sidst lavet ugens tilbud på dem,
psilocybin svampe var som sakt kun kendt for en lille bruger gruppe men da det blev blæst op som et commechielt??? lovligt NARKO så var det jo klart at der blev lagt så meget pres på vorrs politiker at de blev nød til at nedsætte et forbud.
hvis nu dem fra ethno havde været real så havde de dyrkket dem selv lige som os de andre forhandler og så havde de hodt prisen oppe som om det var et stykke unik ethnobotanik istedet for at langsere det som ugens narko pille i kapsler og ned til 30 kroner per g.
hvis der var 50 der købte så er det sku feder at de betaler lidt mere for det end at 100 ville have dem billigt.
den dag i dag koster svampe jo stadig det samme på staden/andre

det er deres skyld,
og jeg hader det firamer den dag i dag for det

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]