Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Så er der to blade på gaden som har noget for psykedelisk interesserede. Black Box, dansk blad på engelsk har et langt interview med Jonathan Ott. Bladet koster 120 kr, men så får man også fire blade i en fin, sort æske. Kan købes i Wood Wood i Krystalgade eller i DSB-kiosken.
Marts-nummeret af Romeo+Julie har et to-siders interview med Alexander og Ann Shulgin. 29.50 kr. Fås overalt.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af big rass:
Marts-nummeret af Romeo+Julie har et to-siders interview med Alexander og Ann Shulgin.<HR></BLOCKQUOTE>

LOL!

Står der overhovedet noget om narko, eller er det en gang sødsuppe ligesom halvdelen af PIHKAL er? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Halvdelen af Pihkal er sgu godt læsestof selv om det ikke kun handler om "narko".

In our memories
Brugeravatar

Ja, nu mente jeg halvdelen af første halvdel... det er en spændende historie, men helt ærligt - det ER en kærlighedsroman, udover at være en pseudo-selvbiografi.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Nu er jeg aldrig nået længere end Alexander Shulgins del af bogen, men den del indeholdt da ikke ret mange kærligheds historier, men var derimod en ganske spændende og godt fortalt historie. Well, fuck it, syntes bare lige jeg ville påpege det.

-Psyko

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
@Psyko>
2. del der er skrevet af Ann Schulgin er lidt mere feminin og følelsesladet end Shura's.

@dex|idle>
Jo, det er lidt en kærlighedsroman. Men bogen viser da også meget godt hvordan substancer har været en betydelig del af to menneskers liv og hvordan de kan bruges til at løse op for visse emotionelle og spirituelle problemer, og give mere kvalitet i livet. Dermed ikke sagt at vi alle skal tage dem på den måde de gjorde det, men jeg vil mene at mange herindefra boardet kunne lære en del af at læse den bog, og jeg henvender mig her til de såkaldte "lamfighters".
Læs den bog, den er pissegod og velskrevet. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

-Satori

[ 16 Marts 2003: Besked ændret af: Satori ]

In our memories
Brugeravatar

Jaja, helt klart, den hedder jo også "A Chemical Lovestory" [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Ja, den giver et godt view af hvordan de bl.a. bruger de forskellige substanser til en form for kreativ parterapi, men jeg syn's nu stadig at kærlighedshistorien er lidt langtrukket...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]