Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Bonghovede, du lever virkelig op til dit navn. Scenen var ikke en rekonstruktion, men derimod en KONSTRUKTION. DET FOREGÅR SIMPELTHEN IKKE PÅ DEN MÅDE. MAN FÅR IKKE EN BANG-BANG INDE I BANKEN!!..Er du med nu?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@dankdawg: At Charlton Heston engang har arbejdet for at sikre sortes rettigheder, ændrer ikke på, at han er en våben-gal gammel idiot. Han kan slet ikke magte en diskussion med Michael Moore, og alligevel er han en af de førende personligheder indenfor NRA.
Bare fordi Moore måske er en doven, usympatisk selviscenesættende person, betyder jo ikke at han ikke har lov til at påpege andres (grovere) fejl. Nobody's perfect.

Beslutningerne om at holde NRA-møder i byer hvor der har været "massakrer" er også usmagelige.

Medlem

Geografisk sted: Månen
Grunden til at Jeg sprang rimligt langt tilbage i debatten var, at Jeg ikke orker og diskutere synspunkter på USA. Jeg ender altid med at blive skidesur og ophidset når jeg diskuterer det. Og med hensyn til Moores metoder, må jeg sige at Jeg ved ikke nok om dem til at kunne sige om han har ret eller uret eller om hans metoder stinker, men det ændrer ikke på at filmen underholdte mig!!

Jeg har fattet at man ikke får våbnet i banken, det jeg mente var at de har stadig en model hængende i banken som man sikkert godt kunne få fat i hvis man ville!! så mangler man jo bare noet ammunition, som man godt kunne have købt på forhånd. Om våbnende så rent faktisk hang til udstilling inde i banken i virkeligheden skal jeg ikke kunne sige noget om. men hvis de gjorde ville det være uansvarligt og sådan som det blev vist i filmen synes jeg bare det var sjovt.

Psychedelia Gay Overlord

Tag dig nu sammen for satan...

Medlem

Geografisk sted: Månen
Jeg kunne lide en scene i en film fordi jeg synes scenen var sjov! Straks skal jeg have en masse posts i hovedet om den måde det hele foregik på i virkeligheden. JEG ER LIGEGLAD HVORDAN D FOREGIK, FAT DET!!!!!!!
Jeg synes kun at scenen i filmen var sjov!
SÅ SKYD MIG!!

Psychedelia Gay Overlord

du er osse bøsse, fik jeg sagt det?

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
@ Bonghoved [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Jaeh, jeg kan godt følge med i, at scenen er sjov, for det er den da. Det er bare ikke en dokumentar Moore har lavet så. Det her er ikke noget forsøg på at flame nogen personligt.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@dankdawg: Det er vel ikke specielt ansvarligt at sove med en .44'er under hovedpuden ? Den kunne jo gå utilsigtet af og dræbe uskyldige mennesker. Selv hvis våbenlovgivningen skulle lempes, ville jeg stadig gå ind for at skydevåben skulle opbevares i et gunsafe.

-Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
@dankdawg: Det er vel ikke specielt ansvarligt at sove med en .44'er under hovedpuden ? Den kunne jo gå utilsigtet af og dræbe uskyldige mennesker. Selv hvis våbenlovgivningen skulle lempes, ville jeg stadig gå ind for at skydevåben skulle opbevares i et gunsafe.

-Psyko
<HR></BLOCKQUOTE>

Enig - Nu er det et stykke tid siden jeg så den, men er der ikke scener, hvor der vises gamle klip, hvor folk netop utilsigtet kommer til at skyde sig selv/andre?

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
AoD> Nej, det er vist ikke den film du tænker på, bowling for columbine benytter en anden slags virkemidler, og buskabet i den er netop at det *ikke* er uheld med våben der er skyld i den høje mord-rate i USA.

Psychedelia Gay Overlord

Psyko -> der er nok størst sandsynlighed for at man skyder sig selv i hovedet i søvne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Ja, det er en yderst fed film, så den selv i biografen, og har set den utagelige gange på min computer. Det er helt klart en vinder (ja, fik jo også en pris)

Mr.Moore er vist for tiden igang med at lave en ny film, om forholdet mellem (gamle) Bush og Bin Ladens far, om deres forhandlinger.. eller noget i den retning.

Jeg har også set en masse af hans shows, men har også set hans første film (mener jeg) kaldet : "Roger and Me" som er også udemærket, men som sagt lidt gammel.
Men han har jo også lavet andre documentar film som "The Big One" og "Pets or Meat" og "Canadian Bacon"

HAIL MICHAEL MOORE !
---

Ok, så kommer der også dette, en side jeg stødte på, som fortæller "Sandheden om filmen" Jeg har kun skimtet den igennem, men ta et kig på den her :

>> click <<

Psychedelia Gay Overlord

Ja, bare skid på at han er fuld af løgn. "Roger and me" er i øvrigt næsten endnu værre.

I weekenden blev hans hjemmeside i øvrigt hacket. Den er oppe igen, men der ligger et mirror af hackingen HÉR

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]