Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Efter mit badtrip i denne weekend, har jeg overvejet at ligge min livstil en smule om...

De sidste snart 2 år har jeg levet for weekenderne... Hmmm det lyder sq da som en rigtig narkoman, men nej det er nu mest med sprut [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Der må da næsten være nogle af i gamle hoveder som har nogle gode forslag til hvad man kan begynde at interessere sig for...
Eller hvad man skal prøve... Måske tage i byen uden at drikke eller tage stoffer...?

Se film med vennerne? Hobbyer eller noget?

Altså jeg vil gerne have andet i mit liv end druk, og stoffer så...

Fyr løs [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Tjoeh, jeg har meget varriende interesser, og har svært ved at binde mig til en ting ad gangen. Nogle gange bliver jeg helt besat af at tænke på stoffer, andre gange kemi, piger, film, musik, litteratur osv.

Hvad med at gå til noget ?
Eller find dig en kæreste.

og før n|dk siger det: PUMP!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Yeah, sport eller træning er et godt sted at starte, ellers er et det altid hyggeligt at se film. Og hvis du er lidt mere nørdet anlagt, vil du måske få glæde af de gode gamle adventurespil - fra starten af 90'erne.

Go' fornøjelse [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mvh. Odin

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Begynd at træn, det er dejligt =)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
YEEEEAAAH!!!! WORD UP, PSYKO!

Jeg er selv igang med Monkey Island 1-4, og bagefter tager jeg Larry-serien... [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Ellers, find dig en kæreste... det er måske lettere sagt end gjort, men der er ingen tvivl om at kærlighed og sex ER det bedste narko på kloden. (Selvom nedturen bagefter, kan være slemmere end en 14-dages blæsetur! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])

Insane psychedelia user!

Alcoholic er en fræk ung fyr, så det bliver intet problem at få en kæreste [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Mht. til adventurespillene:
Day of the tentacle
Sam & Max hit the road
The Dig
Indiana Jones and the Last Crusade
Indiana Jones and the fate of atlantis
Full Throttle

Oh lucasarts [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Har i forresten set, de kommer med en ny Sam & Max ?
Op i røven med 3D grafik, må jeg nu sige, de gamle spil holder stilen og det er sgu sørgeligt at se dem i 3D.
Basta!

In our memories
Brugeravatar

Absolut, det vækker minder fra de gode gamle Amiga 500-dage, at spille Monkey Island 1 i 320x240... *snøft*

Nostalgi! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Helvede og Hundige
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>~Jensus~:
Op i røven med 3D grafik, må jeg nu sige, de gamle spil holder stilen og det er sgu sørgeligt at se dem i 3D.
Basta!
<HR></BLOCKQUOTE>
Ja, det er sgu rigtigt [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Hvorfor ændre noget der fungerer fint som det er?

Hvis vi skal blive i den lidt nørdede genre, så er anime en glimrende hobby, skulle jeg hilse og sige [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Man kan evt. suplere med at hente tema'erne til forskellige film og serier ned... Og så finde teksten! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Så er der dømt "sing-along"!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
ja for satan.. de gode gamle lucas arts spil :P uha... monkey island 2 ejer min røv :P

det første adventure spil jeg ever fik fat i... faktisk det 2. spil lige efter prince of percia som jeg fik til pc...

uha det var tider... bare fucked at man ikke kan spille dem på en win2k maskine.. snøøøøft.

Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
damn ja...................adventure spil er sgu det fedeste........har lige gennemført Broken Sword - The smoking Mirror igen.....jeg elsker virkelig de spil, men som sagt kan de ikke spilles i win2k, hvilket er noget lort..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Kæft I er lamme - den her post er totalt ændret [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Alcoholic: Det er et fedt initiativ, jeg har selv tænkt på det her i weekenden. Officielt er jeg stoppet fra igår med stoffer, så ved jeg ikke lige helt hvad der sker.

Det vi talte om bliver bare uofficielt [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TJiLLe|idle:
bare fucked at man ikke kan spille dem på en win2k maskine.. snøøøøft.<HR></BLOCKQUOTE>

Det kan man da! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nogle geniale folk har opfundet ScummVM, som gør det muligt at spille de gode gamle lucasarts-spil under Win2K! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Til de andre gamle klassikere, kan VDMsound bruges, til at emulere de gamle DOS-lyddrivere under W2K...

Let the games begin!

(Og glem ikke Another World / Out of this World - fucking klassiker!)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg har også overvejet det samme som dig Alco, da jeg også har "levet for weekenderne" de sidste 2½-3 år.
Jeg har trappet ned på det sidste, og er begyndt at tage andre ting alvorligt, som fx. sport. Derudover er jeg begyndt at se 5x så mange film som før, dejligt med noget adspredelse. I mit tilfælde har det mest været byture jeg ikke gad mere...privatfester går jeg ALDRIG af vejen for, eller hverdagslamning...hov - ikke god HR [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Desværre er det svært at lade være med at smutte med de andre i byen, specielt hvis du er den eneste i en gruppe der har det på den måde.

Find dig en sundere hobby du kan lide, og så bare trap ned...

Insane psychedelia user!

Jeg skulle så også mene at hvis man vil lidt væk fra stofferne, så bør man også holde sig lidt fra psychedelia.dk. Man bliver let fristet når folk snakker om alle de stoffer de indtager.

Jeg ved ikke med jer, men psytrance giver fandme mig allerhelvedes lyst til drugs, det er satans værk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Ej, men det er lidt skræmmende på en eller anden måde, kender i andre til det ?

Dedikeret medlem

Jeg synes nu ikke at boardet eller IRC giver mig lysten til det... Det er mere det sammenhold der er omkring det nede i byen, sammenholdet til festerne osv...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Simon the Sorceror 1 og 2 er jo det fedeste adventure-spil der er lavet !

mht. andre hobbyer, så må der jo være noger du interesserede dig før du begyndte at tage i byen ? Hvad med at genoptage den interesse ?

Dedikeret medlem

Jeg havde ingen interesse udover at spille computer... Måske man skulle begynde på det igen så [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Well, selvfølgelig bliver man fristet, men det er så her ens selvdisciplin burde træde ind, hvis man altså ikke har til intention at tage så mange drugs. Der er jo stoffer mange forskellige steder, og jeg skal f.eks også anstrenge mig, for ikke at snorte speed, når den bliver delt gratis ud.
Og ja, jeg falder også i af og til, men i det store hele har haft succes med at kvitte stimulanserne (ikke fordi jeg har taget så fandens meget igen).

Mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]