Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: gode bog
48.7 Boberg, Thomas: Americas : rejseminder. Lindhardt og Ringhof, 1999.

48.7 Boberg, Thomas: Sølvtråden : rejseminder. Lindhardt og Ringhof, 1996.

Lyrikeren Thomas Bobergs personlige, stemningsfulde og kritisk reflekterende rejsefragmenter fra det amerikanske kontinent med hovedvægten på de ofte strabadserende rejser. Boberg er en søgende sjæl med vidtåbne sanser, der på sin odyssé også søger indsigter gennem kaktusplanten ayahuasca.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hmmm den har jeg godt nok ikke læst, men den minder mig om en fjernsynsudsendelse jeg så tilfældigt en aften jeg kom hjem fra fest. Det var om Ib Michael som var nede og besøge en stamme i sydamerika, hvor han trippede ayahuasca med en indianer som han også havde trippet med 10 år tidligere. Det var faktisk ret spændende, men et par år siden det blev vist nu. Ret offtopic egentlig, men kom lige til at tænke på det.

så jeg også [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Ib Michael er klam!

Tom Kristensen er derimod spændende, og skriver på et sprog os dødelige kan forstå!

Medlem

Geografisk sted: Århus
Da jeg var i Equador mødte jeg tilfældigvis en af Bobergs venner, en journalist. Skideskør fyr, men ret cool, han kunne ihverfald drikke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Har også læst en af hans bøger, Sølvtråden er fortsætteren til den jeg læste, syntes egentlig den var okay, men husker heller ik noget om at Boberg skrev så dårligt som anmeldelsen ovenfor...-mente da at han havde bedre styr på hans stoffer end den mærkelige skribent der forbinder Aya med Kakti...-måske husker jeg forkert.

Prøvede også Aya med en af de lokale Shamaner, men den historie ligger under trip-rapporterne...-ret skuffende trip egentlig [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]