På den udmærkede nyheds-webside danmarks radio har, læste jeg lige en nyhed om en ny E-bande policen har optrevlet. De kalder det 'den største sag herhjemme' [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Læs nyheden herHar vi ikke hørt den overskrift før? Er det ikke ligesom om at vi igen og igen hører at _nu_ har de nappet den største fangst narko nogensinde, eller _nu_ fik de endelig fat i danmarks største narko-liga?
Sig mig engang; hvor mange danskere går og æder narko, siden policen hele tiden ka' fange større og større bander? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Det jeg synes var sjovest at læse, var hvordan politimanden der udtaler sig kalder medlemmerne i banden for 'glade amatører', hehe. Lad os nu se om ikke der stadig er masser af fin narko i danmark om 1 år, 2 år, eller 5 år, og så se hvem der er de 'glade amatører' [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Usa's DEA, der kæmper en massiv kamp mod narko, har heller ikke haft bare snærten af succes. Så hvordan tror andeby's lokale politimester striks, at han ka' gøre en reel forskel?
Og hvad ved vi iøvrigt allerede om narko-krigen? At den er skyld i død, kriminalitet og de-humanisering.
Og til sidst; hvorfor bruger de dog ikke resourcerne på at jage de der voldtægts-forbrydere mere massivt istedet for at jage 'glade amatører'?
Seriøst! Det er da en gal prioritering Uanset hvad man ellers måtte mene om narko.
Hvorfor i alverden ska' policen spilde værdifuld tid på 'glade amatører'?