Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

det gør du bare, svampe holder også det er slet ikke det.
men når du først har haft din første klare drøm, kan du tror du kommer op at køre.og bagefter når du virkelige lærer hvad du har med at gøre, så ved du at det er det ultimative trip.
og så ligger du hjemme i din seng, og er ikke til fare for dig selv eller andre.

det holder

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
kan jeg forestille mig. Jeg har kigget lidt på siden og de forskellige tekster.

I en af Carlos Castaneda's bøger (hvis du kender ham) beder en indianer ham om at finde sine hænder i en drøm, nu hvor han har været igennem en masse psykedeliske stoffer. Der forsøger han gang på gang at gøre det, hvor det så lykkes til sidst.

Altså bare det at man er i stand til sådan noget lyder fedt for mig. Så jeg vil kigge lidt mere på den side, kan være jeg kaster mig ud i det.. fedt at kunne trippe hver nat selvom man skal i skole næste dag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

forresten, har du prøvet det? Og hvis ja, kan du fortælle lidt?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg oplevede det igen i aftes... jeg er efterhånden nået det stadie, hvor jeg stort set kun har ++++ oplevelser på Shulgin-skalen, netop fordi at jeg tripper meget velovervejet, og for det meste med et egentligt formål.

Jeg var på 2.5 mg. DOB i aftes, efterfulgt af 2 x Internet Explorer frimærker (ca. ~300 LSD i alt) inde i Vega, og jeg oplevede igen det transcendentale stadie af fuldstændig egokontrol i et kæmpe virvar af lækker psytrance, lys og mange halluer... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mit ego bliver ikke splittet mere, netop fordi jeg er blevet så bevidst om mig selv på det sidste... Det er svært at forklare medmindre man jo netop er mig - hvilket igen er grunden til at jeg ikke længere skriver mine triprapporter ned, netop af den simple årsag at mine trips er blevet så ekstremt personligt udviklende, at det ville være umuligt at verbalisere overfor en vildt fremmed.

Jeg håber det gav lidt mening, jeg er stadig ved at ride det sidste af trippet ud! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

- Love & Light -

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

@Dex: SVIN!!!! Gid jeg havde det på samme måde, men jeg er jo mindre erfaren så det skal nok komme.

Håber du og satori havde en god tur [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] syre-tosser...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Nu var Dextrose og mig godt nok ikke det samme sted hen... Jeg var til et andet rave nede i en lille bunker ved fælledparken.
Jeg havde dog også en ret fed oplevelse. Godtnok kun på 1 IE, men kendte ikke styrken af det, så jeg startede med at prøve 1 af dem.
Og det virkede ret godt på mig... Jeg kom i ekstase, og smeltede sammen med musikken ret hurtigt, det var en ego transcendental oplevelse som ikke kan beskrives, Visual'sene bar præg af guddommelig skønhed og feeling, så jeg vil også sige at mit trip, selvom det bare var 1 IE, var på en ++++. Damn, det var et godt trip.

-Satori

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Men for at vende tilbage til topic.. hehe.
Så jo, klardrømme lyder da helt sikkert spændene.. Det er dog diskuteret en del gange før. Især har Woody herindefra gjort en del i det, og kommet med en del informative posts om emnet.

Lige et spørgsmål; Hvad bygger du dit argument om at stoffer alt andet lige ødelægger ens hjerne på?

[ 14 September 2003: Besked ændret af: Satori ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
En rigtig og succesfuld klardrøm overstiger et hvilket som helst trip!

Den følelse af frihed og magt overstiger alt, man har fuld kontrol over sine bevægelser og sine omgivelser, det kan kun beskrives som en helt vidunderlig dukken ind i de dybere lag af en selv, et mikrokosmos hvor man selv er guden.

Problemet er at det ikke altid er det hele som man får lov til at tage med derfra, ofte er mindet om den klardrøm man har haft kun en meget lille ubetydelig skygge iforhold til den aktuelle oplevelse af drømmen, jeg har tænkt mig at begynde måske at eksperimenterer lidt med drømmeurt iforbindelse klardrømme, overvejer en kombo bestående af Melatonin, 5-htp, drømmeurt 10x ekstrakt, pot, Baldrian, Humle B-6(-2(6(12(1))))Gonat [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Hej

ved ikke om det her har været oppe herinde før men nu siger jeg det alligevel.
efter mig mening burde svampe,lsd. o.s.v. kun bruges til at åbne/modne ens sind og hjerne til at starte med. derefter kan man så arbejde med drømme og meditation, som efter min mening er langt federe end stoffer, og de skader heller ikke din hjerne, som stoffer alt andet lige gør i længden. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]. når du bliver god til det, er det det største trip, stoffer er ligeting sammenlignet. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/1/index.html

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

det ser faktisk meget spændende ud... men jeg vil stadig ha lov til at tage mine svampe for sjovt engang imellem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Satori: Du så godt nok også ud som om du hyggede dig i eventyrland [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

VH Jonas!

Junior medlem

med hensyn til urter og stoffer, der kan hjælpe dig tl at få klardrømme, så har jeg erfaret at melatonin virker, men man skal bare ikke bruge det værd gang, man skal prøve at varierer det lidt. camillethe er rigtigt godt sammen med baldrian.
det hjælpe også at mediterer inden man skal sove.

de bedste bøger jeg har læst er carlos castaneda bøgerne.

(man finder alt, når man mister sig selv. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dex > Kan sagtens følge dig og jeg syntes hele emnet er extremt spændende. At man kan opfatte og forstå ting på en mere dyb måde når man er på stoffer.

Jeg har hørt utroligt meget om det især i asien hvor man mange gange hører om munke som kan meditere sig ud i en tilstand hvor de bliver ophøjet til noget mere end menneskeligt og kan forstå og mækre ting som andre ikke kan. og jeg er sikker på at de også har haft hjælpe midler til at kunne nå så langt.

Jeg skal også selv snart for første gang prøve lsd og glæder mig meget til det for det vil være første gang jeg for alvor har mulighed for at afprøve nogle af de ting jeg længe har tænkt over var mulige i en psykist extase. meditering og afprøvelse af ens sanser.

Keep it up

KBmaster

Junior medlem

jep.

det de der munke kan er at komme ud af deres krop, og rejse rund i verden og universet i en astral tilstand. jeg har hørt om mange der kan få ud af kroppen oplevelser, men de er for urolige eller angste til at kunne kontrolerer denne meget uvante følelse. har læst bøger om menesker der angiveligt har været på fjerne planeter lang væk, det er så op det en selv om man vil tror på det. men i følge hvad jeg har læst er det muligt at få ud af kroppen igennen klardrømme.

Alt er muligt

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af benjamin:
jep.

det de der munke kan er at komme ud af deres krop, og rejse rund i verden og universet i en astral tilstand. jeg har hørt om mange der kan få ud af kroppen oplevelser, men de er for urolige eller angste til at kunne kontrolerer denne meget uvante følelse. har læst bøger om menesker der angiveligt har været på fjerne planeter lang væk, det er så op det en selv om man vil tror på det. men i følge hvad jeg har læst er det muligt at få ud af kroppen igennen klardrømme.

Alt er muligt
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har personligt selv rejst i astral tilstand, men de fleste af gangene har jeg været meget urolig og har derfor haft svært ved at kontrolere det når først det er igang, men alle gangene har været fælles at det starter med et stærkt tryk i baghovedet og en højfrekvens tone og så vupti, man er fri og flyder helt vægtløs rundt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Jeg arbejder selv i øjeblikket på det du beskriver. efter hva jeg har læst mig til, så kan du bevæge dig rundt ved hjælp af din vilje alene, meget ligesom du gør i klardrømme. prøv at tage det hele lidt med et smil og gør det ikke til mere end det er, tag alt der sker med dig med et gran salt. bare med ikke bliver for ophidset skal det nok gå fint. til at starte med er det en god ide at gøre en simpel ting, som f.eks. at svæve ind og sætte dig i din sove. bliv lidt der og slap af. og vend så derefter tilbage til kroppen. tag sådan nogle små skridt hele tiden.

et andet godt råd overordnet er at have et formål med det, ellers kan man hurtigt blive rastløs og uhiset og ville det hele på en gang, og det komme man ingen steder med.

pas på dig selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]