Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Child: Korrekt - det ved vi meget bedre end dig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]. 2Ci blev kriminaliseret i vinters (for ca. ½ år siden) da Soma havde solgt det et stykke tid, på nogelunde samme tid som medie-hysteriet omkring psychedelia.dk var på sit højeste. Svampe blev kriminaliseret et godt stykke tid før, vidstnok også under et medie-hysteri pga. nogle tilfælde af badtrips under en Roskilde-festival.

Jeg synes at denne post er kørt lidt af sporet. Manden spørger om lovlige ting, og i anbefaler ham cola, amf og GHB ??

Der er desværre ikke længere særlig mange gode ting der er lovlige.

@Valensi: De såkaldte "Herbal E" er noget lort - det er højst en smule stimulerende og måske lidt "underligt", men slet ikke noget i stil med den Nirvana-rus man kan opleve på MDMA.
Guarana og ephedra er opkvikkende, men ikke på en lækker "overskuds-agtig" måde som amf, kokain osv. men på en hjertebankende kold-sveds-agtig måde.
Kakti må være mit bedste bud på et spændende lovligt stof. Jeg har aldrig selv prøvet det, men det skulle efter sigende minde rimeligt meget om svampe og LSD, med et twist henimod det endnu mere natur-elskende.

Insane psychedelia user!

Ja, ok, lovlige stoffer. Det er GHB ikke!

Bare husk, valensi, at lovlige stoffer er ligeså farlige for kroppen som úlovlige stoffer.

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
tak rigtig mange gange i har virkeligt hjulpet mig meget med jeres svar... og ja undskyld jeg ik bruger søgemaskinen, men er jo lidt ny her inde og vidste jo ik at i/du synes det er vildt irriterende at spørge... ved ik rigtig om det så kan betale sig at købe lidt 'godter' hjem fra nettet, håbede bare det ku være en god løsning at finde noget som var sjovt og nemt at få fat i over nettet, for det er jo såen at det ik altid er lige så nemt at få fat i de stærkere sager.. men, men er rimeligt sikker på at det næste skal være svampe, så nu hvor sæsonnen er startet vil jeg ud og plukke på torsdag.. -nogen der skal med?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
@Daffy

Jeg anbefalede BDO frem for GHB, da BDO ER lovligt... Dog vist kun til firmaforbrug...?

Ja, det er en del mere usselt, men nemmere at skaffe [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

@Doctor D

Jarh, men IMO skal man "helst" prøve amfetamin før MDMA... Hvis jeg havde gjort det omvendt, tror jeg aldrig jeg havde taget amfetamin igen... Man mister lidt lysten hvis MDMA har været nede i mavsen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Dex Skal altid Bitche eller skabe sig..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoho|ic:
Jarh, men IMO skal man "helst" prøve amfetamin før MDMA... Hvis jeg havde gjort det omvendt, tror jeg aldrig jeg havde taget amfetamin igen... Man mister lidt lysten hvis MDMA har været nede i mavsen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Næh... Det er to forskellige effekter, der hver er at foretrække til forskellige tidspunkter [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MVJ:
Dex Skal altid Bitche eller skabe sig..<HR></BLOCKQUOTE>

Dette topic er langt fra sitets primære formål, nemlig harm reduction...
Nogen skal jo holde den seriøse tone, for at undgå at sitet bliver udstillet i tabloid-pressen (igen).
"Unge weekendnarkomaner giver hinanden gode råd til ny narko på nettet!"

Junior medlem

Kan skam godt huske hvad de skrev, men det ændrer jo stadig på hvordan du er! Vel DEX?

Medlem

Geografisk sted: Kbh
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Child_Inside:
Lad mig lige understrege at 2C-I IKKE er lovligt! Svjh blev det kriminaliseret samtidig med svampe, men det er der andre som ved bedre end jeg.<HR></BLOCKQUOTE>

whatever [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Så et eller andet lovligt 2CX...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MVJ:
Kan skam godt huske hvad de skrev, men det ændrer jo stadig på hvordan du er! Vel DEX?<HR></BLOCKQUOTE>

Jo, en hel del... Du har aldrig mødt mig, men det er ikke relevant at kommentere min personlighed (som du kun har fået et lillebitte glimt af) i dette topic.

Har du nogensinde overvejet at jeg måske er en anden person i det virkelig liv, når jeg ikke behøver at hjælpe med at holde styr på et webboard?

Jeg har givet vedkommende saglige svar, bedt ham om at bruge søgemaskinen, og endda tilbudt at besvare de spørgsmål han ikke selv kan finde svar på.
Det er ikke for meget forlangt, at folk bruger den lille grå, i stedet for at være dovne.

Beklager jeg bliver nødt til at spille narko-pædagog, men nogen skal jo gøre det.

[ 24 September 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Junior medlem

Helt iorden Dex.. Det er ikke kun her i dette topic jeg tænker på, det er gennerelt.. Og jeg siger bare hvad jeg og mange andre tænker.. Men hepheey peace out tror helt sikkert du er en cool nok gut [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]