Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Her og der
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af wOODY:
ERhm han fortæller da bare hvordan man laver det ?<HR></BLOCKQUOTE>

Han fortæller også om de gange hvor han har haft oplevelser med thumbprints [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg tror man bliver godt cracked oven i hovedet af et thumbprint...

@wOODY jeg ville nok også hellere have en smuk 5-MeO-DMT oplevelse end den tur her...

og dog, det er en oplevelse for livet - jeg har aldrig set noget smukkere.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis jeg nogensinde fik muligheden for at lave et thumbprint med rene kvalitets-LSD-krystaller, og ellers havde et par døgn fri til det - så tror jeg sgu nok ikke der sku' så meget til at afholde mig fra det...

Junior medlem

Geografisk sted: The underground of me.....
hmmm nååårh det var derfor...

Medlem

Hehe for vildt man [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Tror du ikke det er mere behageligt, hvis man bevare roen, og tænker "det skal nok gå"?
Men okay, kan godt se det umulige i det, når man har taget så stor en dose, og bare går i panik.

Det jeg mener er, ens humør påvirker ens trip. Er man trist/har neder på, får man som regl ikke et fedt trip..

Well vrøvler ... nat

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af t3ch:
Hehe for vildt man [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Tror du ikke det er mere behageligt, hvis man bevare roen, og tænker "det skal nok gå"?
Men okay, kan godt se det umulige i det, når man har taget så stor en dose, og bare går i panik.

Det jeg mener er, ens humør påvirker ens trip. Er man trist/har neder på, får man som regl ikke et fedt trip..

Well vrøvler ... nat
<HR></BLOCKQUOTE>

He, he. Er du klar over, hvor stor en dosis han tog? Det kan næppe lade sig gøre at bevare fatningen og det uspolerede humør ved sådan en enorm dosis.

Medlem

Heh yup.. derfor jeg mente det var noget vrøvl jeg skrev.. Tror også jeg vil ville have haft lidt noia på [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
jeg ved at jeg har sagt til jer begge to at jeg ikke ville have ondt af jer, og at jeg var ligeglad, for på det tidspunkt hadede jeg stoffer overalt på jorden... men nu hvor jeg sidder og læser det, hvilket er en hel anden udlægning af historien end den jeg fik, så må jeg sq sige at jeg ikke har det vildt fedt med det. Jeg fik af vide at i bare havde taget lidt for meget, men at det ikk ebetød noget, det du skriver nu er jo noget helt andet end det A fortalte mig.
Jeg må sige at jeg sq er glad for at der ikke skete jer noget, og det tror jeg da alle er, men hvis der var sket jer noget, ved jeg sq ikke hvad jeg havde gjort. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]