Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 00:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg idag var jeg tvunget til pisprøve nede ved lægen, og jeg får svar næste uge. Men jeg er i tvivl om den er positiv, mig og en ven delte en lille smule hash lørdag aften ca 0,2g, ellers er det laaang tid siden at jeg sidst har røget det. Skal jeg forvente at den er positiv eller er der måske chance for at den er negativ?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
har du taget prøven? hvornår cirka var sidste gang(udover i lørdags)? og hvor ofte har du gjort det førhen? :)

Junior medlem

ja jeg har taget prøven, jeg fik den uden varsel og skulle tage den med det samme, det er over en måned siden jeg røg hash sidst, jeg vil bare gerne vide hvad jeg skal forberede mig på :)

Junior medlem
Brugeravatar

vil ikke love noget, og du må heller ikke flå hovedet af mig hvis der kommer et andet resultat. men du kan hvis godt forvente en negativ test der, hvis dig og din kamerat delte 0,2gram så burde det være væk nu. dyrker du sport? :) (ikke nødvendigvis mellem indtagelse og prøve) det har også noget at gøre med dit stofskifte, correct me if i'm wrong.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Hvordan kan du få en tvunget Urinprøve ved lægen? de kan da ikke tvinge en til det??

Btw så har læger Tavshedspligt så de må ikke sige noget videre.
er det dine forældre der har sagt du skulle tage den?
har du fået en begrundelse på hvorfor du skulle ha urinprøven ?

Citat:
Halveringstiden for THC er meget lang og angives normalt til 2-5 døgn. Ryger man derfor hash flere gange om ugen, vil THC ophobes i hjernen. Ved regelmæssig brug vil der efter 7 gange halveringstiden indtræde en ligevægtstilstand, hvor den indtagne mængde svarer til den udskilte.

Udskillelsen af THC´s omdannelsesprodukter sker gennem urinen og via galden med afføringen. P.g.a. den lange halveringstid kan man i op til to måneder efter en enkelt hashrus måle nedbrydningsprodukter i urinen. Dette kan være en vigtig viden for personer, der dyrker sport på højt niveau, eftersom hash er opført på listen over dopingstoffer.

http://www.sst.dk/publ/publ2000/rus_bio/Rusmidlernes_biologi-4.htm

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

jeg går på efterskole, og min forstander har fået tilladelse af mine forældre. jeg tror jeg har højt stofskifte, jeg er tynd og dyrker normalt meget sport og har aldrig taget fedt på, men jeg har ikke dyrket specielt meget sport mellem at jeg røg også prøven idag. jeg skulle tage urinprøven fordi at du havde mistanke til at jeg røg fordi at nogle af mine venner lige er blevet smidt hjem.

Junior medlem
Brugeravatar

når der er tale om så lidt og du ikke er fast ryger så kan det være ude 2-4døgn efter. du behøver i hvert fald ikke gå ud fra den er positiv.

Junior medlem

jeg håber på det bedste, og tak for super hurtigt svar!

Junior medlem

Så nu har jeg fået svar, og den var negativ! så jeg får lov til at blive på efterskolen :D
-Green Peace

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg går på efterskole, og min forstander har fået tilladelse af mine forældre. jeg tror jeg har højt stofskifte, jeg er tynd og dyrker normalt meget sport og har aldrig taget fedt på, men jeg har ikke dyrket specielt meget sport mellem at jeg røg også prøven idag. jeg skulle tage urinprøven fordi at du havde mistanke til at jeg røg fordi at nogle af mine venner lige er blevet smidt hjem.

Ikke for at være en douche, men det der med højt stofskifte er en myte medmindre man har fået det konstateret det hos en læge og får stofskifte sænkende medicin. Folk der er tynde og aldrig har taget fedt på spiser oftest bare som en fugl, og hvis du oveni dyrker meget sport. Ja, så det klart du tynd.

On topic: Hvis der er gået 4-5 dage fra jointen til testen, så er der stor chance for at den er negativ, men det er ikke umuligt at den ikke er.

EDIT: Nå, den blev negativ. Super u just dodged a bullet friend!

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]