Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 23:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
jeg sys du burde vente til du er ældre specielt når det er mdma du er kun 17 gut vent et par år og overvej det igen

Ja, du har sikkert ret i at jeg er får ung til det, men lad os nu holde os til det jeg spørg om, fordi jeg er klar over jeg er ung, jeg syntes bestemt heller ikke at man som 15årig skal have så nemt ved at få fat i alle de stoffer vi befinder os i, og jeg har gjort mig tanker om det med at tage det nu eller vente, og jeg står fast ved jeg måske er dum, men tager det "nu" :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lorte øen
Ja 15 år er for ung efter min mening, men en løftet pege finger hjælper nok ikke når du har besluttet dig. Så i stedet for vil jeg give dig nogle råd. Jeg vil selv ligesom mange af de andre fortrække en bombe, da virkningen er mere intens, men da du ikke har prøvet det før vil jeg råde dig til at sniffe, fordi det giver en lidt mere stille og rolig virkning. Man skal dog være meget opmærksom hvis/når man redosere at hele virkning kan komme på en gang. Jeg har fx prøvet flere gange at man har taget en bane og ikke synes at det virker, så går man måske ud en halv time efter og tager samme mængde og lige pludselig følelses det, som om man har taget begge baner på en gang. Så pas på hvis/når du redosere.

Medlem

Du er for ung, prøv bare at se hvor dum du er.... der er et stort flot søgefelt oppe i toppen hvor du kan finde 1111114567 emner og det samme som du Spørg om unge mand!, Ellers kan du bare skrive

Dosage MDMA

på google

Var det svært? nej godt så hejhej!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Du er for ung, prøv bare at se hvor dum du er.... der er et stort flot søgefelt oppe i toppen hvor du kan finde 1111114567 emner og det samme som du Spørg om unge mand!, Ellers kan du bare skrive

Dosage MDMA

på google

Ro på, mester. Bare fordi du gemmer dig bag et smart navn på internettet, kan du stadig godt snakke ordenligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.

Dosage MDMA

på google

Snak dog ordentligt. Sjovt at du udtaler dig om dumhed hos andre, når man så læser den her post fra i formiddags:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=40035&p=550086#p550086.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Mht. dose kan jeg ikke være behjælpelig da jeg kun har prøvet det 1 gang, hvor jeg fik hældt krystaller i hånden, slikkede/spiste det rent og skyllede ned med 2 øl. Smagen er utrolig grim, kan sammenlignes med ørevoks, men gik i hvert fald hurtig væk ved mig.

Hvis du ikke er så sart mht. smag, så ville nasalt nok være bedst som begynder, men en bombe er heller ikke af vejen :)
Mvh.

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Altså nu har jeg ikke fået læst samtlige indlæg igennem .. Så bær over med mig hvis jeg nævner noget der allerede er blevet nævnt.. Men jeg syntes at det er ren og skær sund fornuft - Uanset hvor erfaren man er - Få banket denne ting i hovedet .. Stoffer er herlige, men det øjeblik hvor du begynder og tro at du ved alt der er og vide omkring euforiserende substanser, er den dag man burde stoppe med og indtage alle former for narkotika. Punktum.. For det er der hvor du bliver overmodig og det er der hvor "kællingen" knepper dig, så du aldrig nogensinde glemmer det.. Så som du selv skriver "At du ikke er bange for svedture, nøjern" og hvilke andre ting du lige nævnte, er en dum ting og sige. For du har ikke prøvet at have den helt grimme nøjern på, hvis du sidder og siger at du ikke frygter den .. Altså hver gang jeg fx tager LSD og jeg bare begynder og mærke den mindste form for paranoia, æder jeg et par Rohypnol og hapser en øl, så de glider nemmere ned - For jeg har prøvet og have et BAD FUCKING TRIP og det er noget der gør dig så pisse ræd.. Altså, jeg kan ikke forklare det - Men folk der har prøvet og have et af de rigtig lede trip på, ved lige akkurat hvad jeg mener når jeg siger at frygt er er en god ting, for det sørger for at du altid har en ting i tankerne, som der gælder for alle folk, og det er at selv den mest hardcore tripper, kan blive ramt..

Og en helt anden ting er om du kun har prøvet og ryge cannabis, siden at det er det stof som du vælger og sammenligne med EMMA.. Og dude, hvis du ik' har prøvet andet og ryge før, så er det altså en god idé at nævne det - Fuck din vægt og hvor høj du er - For det vigtigste er at vi som har erfaring med sådan noget her, er klar over hvis du kun har prøvet og ryge cannabis før. For MDMA, er i en helt anden klasse.. Det er møg hamrende sjovt - Men du skal også bare være forberedt på at når rusen begynder og aftage, og dine serotinin receptorer, er udmattede efter flere timers pumpen løs, så får du den helt onde type efterbrænder på.. Altså, gang en god omgang gennemsnitlig tømmermænd med 500 og så har du cirka hvor langt nede i kulkælderen, en EMMA efterbrænder sender dig.. Husk og hav tyggegummi og solbriller med som standard udstyr. Tyggegummi er bare en god idé altid og have på sig under en blæser.. Og solbriller er ifølge mig, også temmelig vigtig, da mine pupiller, altid er GRANDÈ!! ..

Men fuck it, jeg er allerede godt inde i en temmelig god blæser.. Så jeg aner faktisk ikke hvad jeg har skrevet her.. Men det giver sådan temmelig meget mening, hvis jeg selv skal sige det, så det fortjener sku' og blive smidt herop!
.. ROCK ON DUDES!! :rocking:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]