Altså nu har jeg ikke fået læst samtlige indlæg igennem .. Så bær over med mig hvis jeg nævner noget der allerede er blevet nævnt.. Men jeg syntes at det er ren og skær sund fornuft - Uanset hvor erfaren man er - Få banket denne ting i hovedet .. Stoffer er herlige, men det øjeblik hvor du begynder og tro at du ved alt der er og vide omkring euforiserende substanser, er den dag man burde stoppe med og indtage alle former for narkotika. Punktum.. For det er der hvor du bliver overmodig og det er der hvor "kællingen" knepper dig, så du aldrig nogensinde glemmer det.. Så som du selv skriver "At du ikke er bange for svedture, nøjern" og hvilke andre ting du lige nævnte, er en dum ting og sige. For du har ikke prøvet at have den helt grimme nøjern på, hvis du sidder og siger at du ikke frygter den .. Altså hver gang jeg fx tager LSD og jeg bare begynder og mærke den mindste form for paranoia, æder jeg et par Rohypnol og hapser en øl, så de glider nemmere ned - For jeg har prøvet og have et BAD FUCKING TRIP og det er noget der gør dig så pisse ræd.. Altså, jeg kan ikke forklare det - Men folk der har prøvet og have et af de rigtig lede trip på, ved lige akkurat hvad jeg mener når jeg siger at frygt er er en god ting, for det sørger for at du altid har en ting i tankerne, som der gælder for alle folk, og det er at selv den mest hardcore tripper, kan blive ramt..
Og en helt anden ting er om du kun har prøvet og ryge cannabis, siden at det er det stof som du vælger og sammenligne med EMMA.. Og dude, hvis du ik' har prøvet andet og ryge før, så er det altså en god idé at nævne det - Fuck din vægt og hvor høj du er - For det vigtigste er at vi som har erfaring med sådan noget her, er klar over hvis du kun har prøvet og ryge cannabis før. For MDMA, er i en helt anden klasse.. Det er møg hamrende sjovt - Men du skal også bare være forberedt på at når rusen begynder og aftage, og dine serotinin receptorer, er udmattede efter flere timers pumpen løs, så får du den helt onde type efterbrænder på.. Altså, gang en god omgang gennemsnitlig tømmermænd med 500 og så har du cirka hvor langt nede i kulkælderen, en EMMA efterbrænder sender dig.. Husk og hav tyggegummi og solbriller med som standard udstyr. Tyggegummi er bare en god idé altid og have på sig under en blæser.. Og solbriller er ifølge mig, også temmelig vigtig, da mine pupiller, altid er GRANDÈ!! ..
Men fuck it, jeg er allerede godt inde i en temmelig god blæser.. Så jeg aner faktisk ikke hvad jeg har skrevet her.. Men det giver sådan temmelig meget mening, hvis jeg selv skal sige det, så det fortjener sku' og blive smidt herop!
.. ROCK ON DUDES!!