Tror at det vil være mere eller mindre umuligt(meget langhåret), at lavet en app der kan genkende et billede af en bestem kaktus, specielt fordi at mange kaktusser ligner hinanden rigtig meget, og det vil være svært at analysere de karakteristika der er ved lige nettop din kaktus. Det man vil kunne gøre er at man tager et billede af sin kaktus, hvor efter billedet bliver sendt ud til andre brugere, der så manuelt finder ud af hvad for en kaktus du har, men det vil jo trods alt kræve, at der er nogle der ved noget om kaktusser der sidder vil bruge deres tid på det.
Jeg tror også at det er den metode, uden at jeg ved det, at det app du taler om bruger, og derfor den høje pris.
En anden ting man kunne gøre, var at bruge udelukkelsesmetoden, du kender måske det der stykke lejetøj man kan købe, som stortest kan enhver ting du tænker på, på x antal ja/nej spørgsmål? lidt vildt synes jeg, men det virker sgu meget godt
Det vil man også kunne gøre med kaktusser, men jeg tror at det vil kræve ret meget arbejde at definere alle karakteristika ved alle kaktusser? men det skulle kunne lade sig gøre, og man kan måske endda bruge databaser der findes i forvejen til det.

Just my 2 cents