Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 23:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Alt er nyt og spændende, men jeg forsøger at lære så meget som muligt, både ved at snakke med venner og læse om drugs...
Ønsker hverken at købe noget, som jeg ikke ved hvad er, eller få det mega dårligt pga folk cutter lort i :evil:
Så er der nogen der har erfaringer med de Test Kit man kan købe online f.eks?
Ps. Det burde være udbredt overalt, at man kunne få sine ting testet, istedet for at lege prøvekanin - ved det findes i udlandet så hvorfor ikke i Dk!! :rocking:

Medlem

Hvis du vil spore alt hvad det ville kunne være cuttet op med, ville du have brug for et mindre laboratorie,
og en længere uddannelse inden for kemi.
Fornuftigt at tage sine forbehold, men tror desværre det ville være en besværlig process, især fordi der hele tiden kommer nye og ekstremt farlige ting på markedet.
Få dig en pålidelig pusher, der er anbefalet af nogen du stoler på, og få dine ting fra ham.

Held og lykke :)
Pas nu på du ikke bliver låst fast i misbrugets grumme jernlænker.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har i tidernes morgen prøvet en tester for at se om der var mdma i de piller jeg fik... Fandt ud af at man ved at se på hvor hurtigt væsken skiftede farve, kunne nogenlunde se om der var lidt eller meget mdma i pillen... Meget sjovt når man fik et par stykker der intet var i. Dejligt at kunne smide dem ud :)

Men ved ikke hvor pålidelige de forskellige tests er... Kan ikke huske hvad den jeg brugte hed, men skulle bruge 2 væsker til den.

Medlem
Brugeravatar

Ez test skulle være ret gode, men du kan nok ikke teste hvilke eller hvor mange urenheder der er i med dem. Men alt efter hvilke stoffer det er kan du jo bare oprense dem

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Ønsker hverken at købe noget, som jeg ikke ved hvad er, eller få det mega dårligt pga folk cutter lort i :evil:

Du er vel nødt til at erhverve det før du kan finde ud af hvad det er og finde ud af kvaliteten..

Så vidt jeg har forstået, fungere ez-test og andre "fieldtests" godt som indikator for om man har med et specifikt stof at gøre(eller gruppe af stoffer som MDxx; MDMA, bk-MDMA, MBDB osv.) - det er derimod ikke muligt at afgøre renhed eller urenheder/cutmidler i sådanne tests. Det kræver laboratorieanalyse.

Jeg har ingen erfaringer med de tests dog. Jeg vil mene at de kunne være brugbare hvis man gider fylde "ecstasy tabletter" i hovedet - så kan man teste først om det er MDxx-piller..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]