HEj allesammen.
Der er sket noget mærkeligt her de sidste par gange når jeg har røget. Det skal lige siges at jeg for det meste kun ryger sammen med min kæreste.
Mine tanker begynder at vandre. Jeg kan ikke fokusere på at sidde og hygge mig, som jeg kunne engang. (Har røget i 3 år ca). Jeg tænker på alle mulige ting, og jeg kan ikke bare slå dem ud af mit hoved, for ligeså snart jeg prøver kommer der bare nogle andre frem. Mit hjerte hamrer i galop, og jeg bliver meget bange for at jeg skal få et hjertestop eller skal besvime eller dø..!

Jeg får uvirkelige tanker, mit hjerte banker hurtigt hvis der sker et eller andet pludseligt (fx hvis det ringer på døren eller hvis min far ringer til mig). Jeg ved godt inderst inde, at der ikke sker noget, at jeg ikke dør af at ryge hash, men hvis jeg ligger og prøver at slappe af, bliver jeg svimmel, og nogle gange hvis jeg lukker øjnene ser jeg hurtige glimt at uhyggelige ansigter for mig. JA DET ER RIGTIG UBEHAGELIGT!! :'( Jeg ville bare så fucking godt bare kunne sætte mig ned, fyre op for en pind, chille hygge og grine som en gang. Men det er noget der er sket her på det seneste.
Det skal også lige siges, at mit liv her på det sidtste har været meget negativt. Jeg har mistet ALLE mine venner, og har pt KUN min kæreste, og jeg har udviklet social angst, ikke i en svær grad men nok til at jeg fx. ikke kan overskue at tage uddannelse.
Det er bare så irriterende for jeg elsker at være skæv (som jeg blev det en gang), og vil bare så gerne kunne slappe af og ikke tænke på alle mulige problemer hele tiden.
Når jeg ikke er skæv, har jeg det fint..
hvad fanden er der galt med mig?