Du skal skrabe en smule håndsæbe under din negl : og så skal du tisse på den negl når du skal tisse urinprøven : så kan de ikke læse canabinol
Virker ikke, det vil højest give er resultat der siger at prøven er defekt. Det er en gammel myte der måske stammer fra tider hvor at teknologien ikke var så langt fremme som i dag. Men nu tildags er drug testning en multi million $$ business bare i US. Og den er ikke lige til at løbe om hjørner med. Under alle omstændigheder så kræv at dit pis bliver undersøgt på et rigtig analyse apparat hvis du bliver taget med en positiv prøve, og nægt, nægt og så nægt en gang til. Men kommer den positiv hjem fra en gas-chromatograf, så er den sku svær at snige sig udenom
Hvis i vil finde info om pisprøver så husk kun at gå efter den nyeste info, ikke noget der er mere et et par år gammel, ellers er det allerede forældet.
Som jeg har skrevet før, er metoden med at drikke rigeligt med vand/væske i timerne inden testen så din urin bliver fortyndet nok til at indholdet af de stoffer kommer ned under grænseværdien, det bedste bet. Den er dog lang fra sikker og kan være direkte skadelig for din krop hvis du drikke for meget på for kort tid. Husk, det har intet at gøre med at skylde dit system ud eller lig. Det er simpelthen at gøre dit pis tynd. Det kan også gøres ved at fortynde pis prøven efter den er kommet ud af dig, ved at komme vand i den beholder du skal pisse i. Det kræver dog at du har lejlighed til at lave det nummer. Pas dog på med at fortynde den så meget at det bare ligner vand.
Hvis prøven er overvåget kan du også tage urin med fra en clean person i et kondom eller lille flaske, men husk at holde beholderen tæt på kroppen til du skal bruge den så du ikke aflevere en kold prøve.
Lige et psyke-trick. Den der tager prøver og er for prøvetagning, vil gerne bruge udtryk som UP, for at få overgrebet -hvilket der i virkeligheden er- til at lyde så uskyldigt eller politisk korrekt som muligt. Så brug ord som pis prøver og "nå, vil du se min tissemand", ups jeg kom sku til at pisse lidt på koppen osv. For at gøre det ubehageligt for dem og tydeliggøre hvor grænseoverskridende det i virkeligheden er, når alle de pæne ord ikke længer sløre hvad der virkeligt sker.
Der er et par link her om mulighederne for at snyde:
http://aboutdrugtesting.org/cheat.htmlhttp://www.wikihow.com/Pass-a-Drug-TestPs. I kan købe div. drug test på steder som Ebay, mange at dem er de samme som f.eks skoler burger, eller virker efter samme Principe. Ellers kig efter noget der hedder SAMHSA standarten(de kan findes på ebay), det er godkendt af FDA, hmmm tror jeg nok. Men læs op på pisprøver hvis i er kommet i en situation hvor i kan blive udsat for dem. Og lav dog lidt ballade, det kommer sku da ikke andre folk ved hvad du laver i den fritid. Og hvis du har et misbrug så er det sjældent nødvendig at tage prøver for at se det, der en masse andre måder der gør det muligt for din omgangs kreds opdage det på.