Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Hej, ville egentlig bare høre om i ved hvordan en "fælles urinprøve" på efterskoler foregår (altså en prøve hvor alle elever bliver testet for om de har røget hash), og om det er muligt at få en ven til at pisse den for sig?
-på forhånd tak

Medlem

Geografisk sted: Den Jyske hede
nej det tror jeg ikke det er.

Medlem
Brugeravatar

Der er nogle efterskoler hvor de gør de, og lærene truer med det på min skole... ^^

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Så stop med at ryg, så er der intet at frygte

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Medlem

Geografisk sted: Den Jyske hede
Enig med bomlee... vent en 4-5 år det vil bedst

Medlem
Brugeravatar

Det ville uden tvivl være det bedste. Og endnu bedre hvis jeg aldrig nogensinde gjorde det. Kunne også godt lade være, og ja det er dumt af mig at gøre det. Men jeg gider ikke den diskussion lige nu. Vil egentlig bare gerne have svar på mine spørgsmål uden hele tiden at blive spammet med: "du er for ung" osv..
Men jeg forstår godt at i vil hjælpe mig, og alt det der. Tak for det, men som sagt det er ikke en diskussion jeg tager igen, lige nu og her.

Medlem

medmindre du har røget på skolen, kan de vel ikke knalde dig? jeg aner det ikke, men hvad du gør i dine hjemme weekender, burde da ikke vedkomme skolen? da det ikke er en moral prædiken du har brug for, vil jeg undlade det og i stedet ønske dig en god uge ;-)

Junior medlem

Kender folk som har taget en urinprøve hos lægen fordi deres forældre tvinger dem til det. Der får de bare en kop med og skal pisse i den der er ikke en læge der kigger dem over skulderen så der kan de i princippet godt have en anden prøve med som de afleverer.

Har også hørt at hvis man drikker en masse citronsaft altså det der saft der er i en bøtte som ligner en citron skulle hjælpe (sløre hash'en i urinen) Ellers er der vel ikke det store at gøre lad være med at ryge en 3-4 uger før i skal have testen så burde det være ude af kroppen og så fyr igen :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hash kan spores helt individuelt, personer med lidt for mange kg, render rundt med thc i kroppen i noget længere tid.
Og det der med at ryge når du er hjemme, fordi at efterskolen ikke kan sige noget til det, vil jeg våge at påstå at næsten alle efterskoler har regler med at man ikke må tage stoffer, ej heller når man er hjemme.
Har en ven, som ikke havde røget i 7 uger, og det kunne stadig spores. Det han gjorde var at bede efter en 12 dags test, hvor minimumgrænseværdien er betydeligt højere end ved de normale tests. Tvivler dog stærkt på at det vil hjælpe dig på nogen måde, eftersom at skoleåret har været igang i et par måneder efterhånden, men er du kraftigt bygget, vil du måske kunne bede om en sådan test.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Tror ikke de tager alle ind til en pis prøve. Du skal nok regne med at de hiver de mistænkte ind til en samtale, for derefter at tage prøven.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Medlem
Brugeravatar

Som sagt er der skoler hvor de har fælles urinprøver. Udover det tester de selvfølgelig dem de har mistanke til. Hvad jeg laver i weekenden kan de på en måde godt bestemme. De bruger argumentet "hash gør dig sløv i skolen i rigtig lang tid efter du har røget - derfor må du ikke"...
Skal forresten snart prøve skunk for første gang, og glæder mig virkelig meget. Mig og min ven går efter noget sativa-skunk, hvad kan i anbefale? Min ven siger at "pineable-express" eller "O.G. kush" er hans yndlings - hvad kan i sige om disse sorter?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hvad er det du forventer at opnå ved at gå på efterskole? Er det bare noget du gør for at fordrive tiden, eller er der rent faktisk også nogle positive ting ved det? For det virker egentlig som om, at du er pisseligeglad med det. Det er ikke særlig respektfuldt, hverken overfor lærerne, dine forældre eller dig selv. Tænk dig nu lidt om før du vælger, du ved du kan...

Medlem

Okay tak for dit svar. Jeg stopper med at indtage hash fremover.

:roll:

Du skal virkelig snart til at fatte noget Regyr, hvis jeg må være så fri. Det er kun lige over en måned siden, du sidst kom rendende med spørgsmål om efterskoler og urinprøver, hvor du kom frem til ovenstående konklusion. Bevares, du kan stille alle de spørgsmål du vil, men for mig at se, er du ved at være the resident forvirrede teenager, hvor alle former for fornuft og rådgivning bare praller fuldstændigt af på.

Senest rettet af holaperrohola 02 okt 2012 22:31, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Som sagt er der skoler hvor de har fælles urinprøver. Udover det tester de selvfølgelig dem de har mistanke til. Hvad jeg laver i weekenden kan de på en måde godt bestemme. De bruger argumentet "hash gør dig sløv i skolen i rigtig lang tid efter du har røget - derfor må du ikke"...
Skal forresten snart prøve skunk for første gang, og glæder mig virkelig meget. Mig og min ven går efter noget sativa-skunk, hvad kan i anbefale? Min ven siger at "pineable-express" eller "O.G. kush" er hans yndlings - hvad kan i sige om disse sorter?

Nu kan jeg selvfølgelig kun snakke for mig selv.....- men jeg får sgu ikke super meget lyst til at hjælpe dig med at omgå en THC pisprøve, når du længere nede i samme tråd spørger om råd til hvilken skunk du bliver mest lam af. :roll:

Medlem
Brugeravatar

Hvis de har tænkt sig at give en pisprøve til alle på hele skolen, er der nok tale om en test der kun kan se 5 dage tilbage, og som også kan være utroligt upræcis. Og hvis du endelig bliver testet, så er det bare at komme en smule sæbe i pisprøven, hvis nogen kigger på skal du bare have sæbe oppe mellem neglene, og så pisse på din finger, det er rigeligt til at man ikke kan se det. Vær dog obs på at de kan se at du der er sæbe i, hvis de tester pisset med ph papir, og så er du bustet, men tror næppe det bliver et problem. Du har ikke så meget at bekymre dig over.

Angående skunken, ville jeg bare gå ind på staden og spørge efter en god skunk til en 100 krone per gram. Lidt svært at vælge strain når du ikke ved hvad du kan lide, og lyder lidt som om din ven har set for mange amerikanske rappere ryge, og så løget, eller er blevet solgt noget under falsk navn. Lad i hvert fald vær med at få fat i noget helt vildt, når du ikke er så erfaren.

Og til alle jer der har travlt med at lege hans værge, lad ham dog have sin ungdom, I ved ikke hvordan han har det, og om det overhovedet er en dårlig ting at han ryger. Det må da være meget begrænset hvor meget du kan ryge på en efterskole, og kan virkelig ikke se problemet i at han fyre en fed engang imellem.

Junior medlem
Brugeravatar

.

Og til alle jer der har travlt med at lege hans værge, lad ham dog have sin ungdom, I ved ikke hvordan han har det, og om det overhovedet er en dårlig ting at han ryger. Det må da være meget begrænset hvor meget du kan ryge på en efterskole, og kan virkelig ikke se problemet i at han fyre en fed engang imellem.

Næ, men det lyder til at hans efterskole ser nogle problemer i det. Og det er vel egentlig dem der har fat i den lange ende her.. Hvis han gerne vil blive gående på den skole, må han vel ligesom tage et valg.. Kush eller skole. (?)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke se hvorfor det ikke kan være både Kush og skole. Udover det er er de pisprøver de bruger å skoler notoriske upræcise. Og selv om de er 99% præcise vil der være en ud af hundred det bliver anklaget for noget han ikke har gjort. Så hvis du bliver testet positivt så kræv at den kommer til en rigtig undersøgelse, det koster kassen. Der er ikke rigtig nogle af de råd der bliver givet her der kan f... en prøve, hverken sæbe, citron eller hvad ved jeg. Den eneste måde der måske kan hjælpe er at drikke så meget væske at enes pis bilver så tyndt at thc indholdet kommer under grænseværdien.
Jeg kan ikke forstå at ungerne ikke siger at de ikke vil være med til det show, organiser jer ellers tror de f.... pædagoer at de bare kan trampe på jeres ret til at bestemme over jer selv. Hvis i ikke vil kæmpe lidt for jeres rettigheder så har i ikke fortjent dem, men i kan lige så godt lære at slås med dem slags do-gooders -både voksne og andre bedrevidende elever- ellers kommer til at leve under deres regler hele jeres liv, ikke fedt!

Junior medlem

Du skal skrabe en smule håndsæbe under din negl : og så skal du tisse på den negl når du skal tisse urinprøven : så kan de ikke læse canabinol

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal skrabe en smule håndsæbe under din negl : og så skal du tisse på den negl når du skal tisse urinprøven : så kan de ikke læse canabinol

Virker ikke, det vil højest give er resultat der siger at prøven er defekt. Det er en gammel myte der måske stammer fra tider hvor at teknologien ikke var så langt fremme som i dag. Men nu tildags er drug testning en multi million $$ business bare i US. Og den er ikke lige til at løbe om hjørner med. Under alle omstændigheder så kræv at dit pis bliver undersøgt på et rigtig analyse apparat hvis du bliver taget med en positiv prøve, og nægt, nægt og så nægt en gang til. Men kommer den positiv hjem fra en gas-chromatograf, så er den sku svær at snige sig udenom :wink:
Hvis i vil finde info om pisprøver så husk kun at gå efter den nyeste info, ikke noget der er mere et et par år gammel, ellers er det allerede forældet.
Som jeg har skrevet før, er metoden med at drikke rigeligt med vand/væske i timerne inden testen så din urin bliver fortyndet nok til at indholdet af de stoffer kommer ned under grænseværdien, det bedste bet. Den er dog lang fra sikker og kan være direkte skadelig for din krop hvis du drikke for meget på for kort tid. Husk, det har intet at gøre med at skylde dit system ud eller lig. Det er simpelthen at gøre dit pis tynd. Det kan også gøres ved at fortynde pis prøven efter den er kommet ud af dig, ved at komme vand i den beholder du skal pisse i. Det kræver dog at du har lejlighed til at lave det nummer. Pas dog på med at fortynde den så meget at det bare ligner vand.
Hvis prøven er overvåget kan du også tage urin med fra en clean person i et kondom eller lille flaske, men husk at holde beholderen tæt på kroppen til du skal bruge den så du ikke aflevere en kold prøve.
Lige et psyke-trick. Den der tager prøver og er for prøvetagning, vil gerne bruge udtryk som UP, for at få overgrebet -hvilket der i virkeligheden er- til at lyde så uskyldigt eller politisk korrekt som muligt. Så brug ord som pis prøver og "nå, vil du se min tissemand", ups jeg kom sku til at pisse lidt på koppen osv. For at gøre det ubehageligt for dem og tydeliggøre hvor grænseoverskridende det i virkeligheden er, når alle de pæne ord ikke længer sløre hvad der virkeligt sker.

Der er et par link her om mulighederne for at snyde:
http://aboutdrugtesting.org/cheat.html
http://www.wikihow.com/Pass-a-Drug-Test

Ps. I kan købe div. drug test på steder som Ebay, mange at dem er de samme som f.eks skoler burger, eller virker efter samme Principe. Ellers kig efter noget der hedder SAMHSA standarten(de kan findes på ebay), det er godkendt af FDA, hmmm tror jeg nok. Men læs op på pisprøver hvis i er kommet i en situation hvor i kan blive udsat for dem. Og lav dog lidt ballade, det kommer sku da ikke andre folk ved hvad du laver i den fritid. Og hvis du har et misbrug så er det sjældent nødvendig at tage prøver for at se det, der en masse andre måder der gør det muligt for din omgangs kreds opdage det på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg kan kun bakke op omkring den med at drikke masser af vand, har jeg gjort flere gange, hvor jeg er blevet testet indenfor 48 timer efter at jeg havde taget drugs, godtnok lige præcis ikke tjald, men det virker i hvert fald det med at drikke masser af vand. De gange hvor jeg er blevet testet har jeg minimum drukket 7-8 liter vand. Hver gang jeg var ude for at pisse (hvilket jo sker når man har drukket så meget vand) drak jeg yderligere 1½ liter vand mere. Men prøv at tag din skole seriøs og drop tjalden mens du er på skolen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]