Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

1. Hver gang jeg sniffer løber mit ene øje i vand. Bruger jeg venstre er det venstre øje, og omvendt.
Det varer i 2-3 minutter, og i løbet af den tid har jeg fældet 20-30 tårer. Det ligemeget hvad jeg sniffer, (amf, coke, mdma, osv.) så går mine øjne helt amok
- Hvad skyldes dette?? Og kan jeg gøre noget ved det?

2. Når jeg har sniffet en del, (forskelligt efter hvad stof det er) får jeg en blå tyk streg lidt ned af næsen, som så går ud under øjet. Fuldstændig som et blåt mærke, der følger en bestemt linje.
Jeg sniffede meget for et par år siden, der skete ingenting, og har ikke hørt noget lign. det før. De sidste 3-4 gang jeg har sniffet er det sket for mig. Det har været god kvalitet hver gang, og det er ikke sket for de andre jeg har sniffet med.
- Indre blødninger?? Eller hvad fanden sker der?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
tror den blå "streg" du taler om kan være en blodåre eller flere der fremhæves pga. blodtrykket, mener også jeg har oplevet ligene 1 gang på Coka ellers var det amf.
og det med øjnene løber i vand tror jeg er en irritation af slimhinden i næsen, og har jeg også tit prøvet

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

Den med øjet sker for mig HVER gang man... det helt sindsygt, mit ene øje bliver ildrødt og løber sindsygt mens det andet er helt normalt.

Medlem

Mit det ene øje bliver også rødt og jeg fælder også lige en tåre eller to når jeg har insuffleret et stof. Dog tager jeg ikke 2c-b på den måde igen. Da jeg gjorde det, blev det ene øje HELT blod rødt og der stod et vandfald ud af øjet i over en time. Jeg ved dog ikke om det er skadeligt når det sker i så voldsom en grad? :)

Junior medlem

Dit øje er forbundet til tårekanalerne, som vidst også er forbundet til bihulerne, som igen er forbundet med næsborrene, heftige brugere har før oplevet at der er ætset vej fre bihulerne og op til tårekanalerne, hvilket vil sige at når de pudsede næse, så røg der faktisk luft eller slim ud gennem tårekanalen oppe ved øjet.. Ret klamt at tænke på, men også noget man lige skal give en tanke, for tror bestemt ikke det er sundt at få coke i øjet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]