Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 21:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

har fået seroquel som beroligende medicin førhen, ikke mere, men hvis jeg tager 25mg-100mg kilder det for vildt i mine knæled, som om jeg skal strække ud eller bevæge dem helt vildt?, det gjorde det ikk de første gange jeg tog pillerne, der havde jeg bare den vilde fråder som i alle kender. ville bare hører hvad det skyldes, og om der var andre der havde lignede bivirkninger?. på forhånd tak guys'n girls :)
:peace:

Dedikeret medlem

Det er en ret almindelig bivirkning med ubehag i benene som bliver rastløse gå en tur.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Jeg plejer at stå i 10 min og løbe på stedet, det lejer at hjælpe.
Har aldrig fået seroquel på recept men har da fået nogle til rekreationel brug, og når jeg får "uroen" for det meste,
i knæledet og i ledet nede ved foden, det er så kraftigt at jeg ikke kan sove :O og så på quel som får alle til at gå kold, så skal stå op og "jokke" de 10 min. for at det hjælper.
Quel er noget forbandet møj X)

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Quel er noget forbandet møj X)

//Zh4d0w

ja jeg forstår slet ikke hvorfor folk gider at tage det, jeg ville ikke engang tage det dengang jeg fik udskrevet det på recept grundet alt det jeg havde hørt om det.

:roll: :roll: pudser lige min glorie

Medlem

tak for rådet :p- bruger dem heller aldrig, det var bare en aften hvor jeg havde hjertebanken, pga mit tidligere hashmisbrug, som jeg nu har været clean for en måned, da jeg sidder med fodlænke. fik lov og tage et par stykker af kriminal forsorgen, men havde fandeme glemt, den skide kilden, og det hjalp dog på min hjertebanken, for man bliver jo godt træt af skidtet, men tilgengæld var det ikk for jeg havde det specielt nemt ved og sove, da det kildede helt vildt og måtte spjætte lidt med bentøjet i sofaen:P udover det havde jeg den syge fråder på, det sys jeg tilgengæld vi grinern :) - men btw det får man jo altid. hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]