Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 19:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej alle, jeg har igennem dette år røget cannabis efterhånden nogle gange. Bare til fester og hygge med drengene. Her engang inden for de næste par uger, skal der afholdes en fest hvor der kommer en 60 stykker - det ser jeg som en god mulighed for at prøve noget andet end hash. Jeg vil gerne høre jeres meninger om det hele og om det i det hele taget er en god idé og hvilket euforiserende stof der ville være godt som det første at prøve?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvis du overvejer at få fat i noget psykedelisk, så lad være med at tage det til den fest - gem det til du er i nogle mere trygge og velkendte rammer med et par enkelte andre venner.
Mht hvilket stof der er smart at prøve, er det en ret subjektiv vurdering, men der findes masser af tråde her på boardet om det.

Dog vil jeg sige, at hvis det er en stimulans som fx amfetamin eller kokain, så kan du sagtens få en god aften - bare sørg for at holde doserne moderate, især hvis du også skal drikke alkohol

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Hej alle, jeg har igennem dette år røget cannabis efterhånden nogle gange. Bare til fester og hygge med drengene. Her engang inden for de næste par uger, skal der afholdes en fest hvor der kommer en 60 stykker - det ser jeg som en god mulighed for at prøve noget andet end hash. Jeg vil gerne høre jeres meninger om det hele og om det i det hele taget er en god idé og hvilket euforiserende stof der ville være godt som det første at prøve?

Er stofindtaget noget du skal kunne skjule? Dette har meget at sige, alt efter hvilket rusmiddel man vælger.
Hvis jeg stod i din situation ville enten vælge en stimulans eller et empathogen, såsom amfetamin/ritalin eller MDMA/Methylone, alt efter om du kun ønsker et øget energi niveau, eller om du ønsker en masse love oven i.

Medlem
Brugeravatar

Er stofindtaget noget du skal kunne skjule? Dette har meget at sige, alt efter hvilket rusmiddel man vælger.
Hvis jeg stod i din situation ville enten vælge en stimulans eller et empathogen, såsom amfetamin/ritalin eller MDMA/Methylone, alt efter om du kun ønsker et øget energi niveau, eller om du ønsker en masse love oven i.

Er det vildt tydeligt hvis man er på coke? og ja det skal ikke være alt for tydeligt :-)

Medlem
Brugeravatar

Hvis du overvejer at få fat i noget psykedelisk, så lad være med at tage det til den fest - gem det til du er i nogle mere trygge og velkendte rammer med et par enkelte andre venner.
Mht hvilket stof der er smart at prøve, er det en ret subjektiv vurdering, men der findes masser af tråde her på boardet om det.

Dog vil jeg sige, at hvis det er en stimulans som fx amfetamin eller kokain, så kan du sagtens få en god aften - bare sørg for at holde doserne moderate, især hvis du også skal drikke alkohol

Hvis det er coke, hvilke doser skal man så tager som first timer? Ville en enkelt bane være for lidt?

Admin
Brugeravatar

Det kommer jo an på størrelsen af banen :P

Selv ved moderate doser kan man godt blive meget udadvendt, blive tør i munden osv..
Men hvis det er noget du skal skjule, vil jeg slet ikke anbefale dig at tage det til den fest.. Tag noget med hjem og gør det en anden gang..

Og så må du lige få læst nogle erfaringer om selve rusen og dosen. Og så kan det i øvrigt være du skulle tage et kig her også: viewtopic.php?f=5&t=43736

Medlem
Brugeravatar

Det kommer jo an på størrelsen af banen :P

Selv ved moderate doser kan man godt blive meget udadvendt, blive tør i munden osv..
Men hvis det er noget du skal skjule, vil jeg slet ikke anbefale dig at tage det til den fest.. Tag noget med hjem og gør det en anden gang..

Og så må du lige få læst nogle erfaringer om selve rusen og dosen. Og så kan det i øvrigt være du skulle tage et kig her også: viewtopic.php?f=5&t=43736

Vil du så anbefale jeg tar coke eller amf, eller MDMA.. Selvom jeg ikke er for glad for det der MDMA ;)

Admin
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke om du hentyder til, at du tager noget med hjem.. Men hvis dét er tilfældet skal alle stofferne nok være sjove at prøve første gang. BAre du har styr på dosering. Jeg ville nok personligt vælge MDMA.
Men hvis du stadig snakker om at tage det til festen så er mit gæt, at du vil blive for påvirket af amfetamin eller MDMA, så af de 3, vil jeg sige en moderat dose coke.. Og så må du se om du kan styre din brandert ;)
Btw. http://www.drugs-forum.com/forum/showwi ... caethylene

Medlem
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke om du hentyder til, at du tager noget med hjem.. Men hvis dét er tilfældet skal alle stofferne nok være sjove at prøve første gang. BAre du har styr på dosering. Jeg ville nok personligt vælge MDMA.
Men hvis du stadig snakker om at tage det til festen så er mit gæt, at du vil blive for påvirket af amfetamin eller MDMA, så af de 3, vil jeg sige en moderat dose coke.. Og så må du se om du kan styre din brandert ;)
Btw. http://www.drugs-forum.com/forum/showwi ... caethylene

Okay tak skal du have, du har nok ret i det er bedre at tage det en anden gang.. Og coke er det jeg hælder mest til godt nok, men ellers tak :-)

Medlem
Brugeravatar

Nu lyder det ikke som om du egenligt ved hvad coke, amf og MDMA egenligt gør. Læs om alle 3 og vurder ud fra hvad du selv mener er realistisk at tage. Hvis du kender nogle der har ADHD/ADD så kan du måske få nogle ritaliner den vej. De virker som amf, men ikke så stærkt at hele festen bemærker du er på et eller andet. :) Nu du siger du hælder mest til coke, og ikke har styr på hvor meget der skal til, så kan jeg kun sige 50-150mg alt efter kvalitet, tolerance og hvem man nu er. Skulle du tage coke, ja så bliver du nok skuffet, når du skal på toilettet og snitte en ny bane hvert 20min når virkningen er fortaget.

Vil anbefale amfetamin eller ritalin.. Selfølige med et fornuftigt indtag, unden at overdrive. Amfetamin/ritalin vil give dig et energi boost, som nok ikke er for overvældene når det er en første gang. MDMA vil jeg ikke anbefale, du bliver fuldstændig ramt og alle vil bemærke det :)

Ps. Tager du coke/amf/mdma/ritalin, vil du højst sandsynligt kunne drikke laaangt mere end du plejer (især med amf), men det skal du lige huske i baghovedet at du rent faktisk ikke kan ;) God fornøjelse :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ville anbefale ritalin- det er en fin førstegangs stimulantoplevelse, og så længe du ikke går amok kan du nogenlunde skjule det.

Medlem

Amfetamin er ogsaa forholdsvist nemt at skjule.. Kokain er desuden pisse dyrt, og det meste kokain du kan koebe paa "gaden" er cuttet op med div. skidt og snavs

EDIT: Hvis du tager coke saa undgaa at blande det med alkohol... Leveren omdanner nemlig alkohol og kokain til det kardiotoksiske "cocaethylen". Som ifoelge nogle kilder er op mod 40 gange mere kardiotoksisk end kokain i sig selv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Khazim@ Er det ikke lidt overkill at foreslå RC's til en nybegynder i form af Methylone???

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
drenge/eller piger... i kan da ikke anbefale ham at han skal tage MDMA til en fest hvis det ikke skal kunne tydes....
altså ja du kan fint ta det uden at det er bemærkelsesværdigt .MEN man kan sku også ende i en mega smeltet tilstand, som er I DEN GRAD tydeligt... ikke at det ikke er en super rar tilstand, men når folk står og gnaver deres kæber og deres øjenlåg sidder nede på kinderne er det sku ret tydeligt folk er på noget...(glad for EN siger det samme)

jeg siger også amf eller coke! amf kan du som sådan køre på hele aftenen på en enkelt line... Coke, vil du ha.. igen og igen og igen og igen ......... så pas på.... du ender på toilettet det meste af aftenen!

Dedikeret medlem

Ritalin kan du læse om og finde en dosis som passer til din kropsvægt - amf kan let ende med man tager for meget (da man sjældent kender renheden) og det er ret tydeligt at se på folk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Amfetamin er nok det bedste i dit sted, men umiddelbart ville jeg ikke selv tage et nyt stof til en fest, hvor det ikke må være synligt. Du vil måske opleve lidt paranoia, hvis du skal rende rundt og holde det skjult, og hvis folk kender dig i forvejen, så vil de højest sandsynligt lynhurtigt bemærke, at du er på noget sjovt. Jeg kender i hvert fald den småparanoide følelse, hvis jeg er i selskaber, hvor det er tabu at være påvirket.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Nye stoffer iblandt 60 mennesker???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]