Altså... Hyperspace... Har svært ved lige at gennemskue hvad du mener... Det er jo i princippet "bare" en forestillingsverden vi kommer ind i... Jeg vil dog mene, at jeg har haft et par 5 g. trips med svampe hvor jeg har været højt oppe og flyve, både rent visuelt og følelsesmæssigt... Så ja, svampe vil nok også være mit bedste bud - men kan selvfølgelig ikke sammenligne det med DMT/Ayahusca, for det har jeg ikke prøvet - svampe er jo en del mere langtrukkent og man får derfor tid til at vænne sig til tanken om at "nu kommer jeg langt ud" mens man på DMT jo nok nærmere bliver rykket derude med lynets hast og derfor ikke på samme måde når at klynge sig til noget, som man godt kan finde på på svampe... Du kan læse om mit trip her
viewtopic.php?f=54&t=26993 der er rendt en del vand under broen siden, men oplevelsen sidder stadig dybt i mig

Hyperspace er et helt specielt sted man kommer hen når man ryger tilstrækkeligt DMT. Det er ufattelig komplekse visuals, jeg aldrig har oplevet på selv mine stærkest svampe trips, men så igen jeg har aldrig taget den helt ud på svampe (5-7g cubensis). De ting man ser "har intet" med farver og mønstre at gøre, og så har det alligevel alt med det at gøre.. Det jeg mener er, at du ser ikke bare farvede mønstre, væsner af farver, tunneller osv. men fiktive verdener bygge sig op, bestående af diamanter, lys, moddelevoks agtig tekstur, guld, glas, vand, osv. Det minder meget om en film, med en handling der udspiller sig for dine øjne, f.eks opbygningen af en alpha-helix DNA streng, det deler sig op, strækker sig ud, zommer ind, deler sig igen, eller sagt på en anden måde - det bliver ALDRIG monotomt, eller kedeligt

Der er intet mørke, alt er fuldstændigt klart og lyst (farvet), det er vitterligt som at at se med åbne øjne, til det punkt hvor du bliver i tvivl om hvor du er henne i verden hehe..
Det er denne form for tilstand jeg ville ønske jeg kunne opnå i et par timer, frem for de 10 minutter det varer

Fed triprapport i øvrigt, ved ikke lige hvorfor jeg aldrig har set den før nu

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.