Hej alle dejlige mennesker, håber ikke dette er den forkerte "section" jeg har skriver dette i!
Jeg har et par spørgsmål vedrørende noget skizofreni, medicin og stoffer men inden jeg stiller mine spørgsmål vil jeg lige komme nogle relevante informationer.
Jeg fik for cirka 2 år siden diagnosen Paranoid Skizofreni. Efter cirka 2 dage (lol) med diagnosen blev jeg allerede proppet med piller. Jeg havde inden min diagnose og start på medicin røget en del hash. Da jeg begyndte på min medicin sagde de at en side effekt ved min medicin var at alchohol ville føles voldsommere (De sagde som tommelfingerregel at 1 genstand=3-5 når jeg var på pillerne). Noget jeg selv efter et på måneder på pillerne måtte opdage var at det også var sådan med Hash. Før jeg begyndte på pillerne kunne jeg let suge en del, men efter at være at kommet på pillerne er det næsten skræmmende så "stærkt" hash havde effekt på mig. Jeg kunne ryge 1 pind og være helt færdig. Hvis jeg så også røg en til eller flere ville jeg nærmest blive helt psykotisk (Den sjoveste oplevelse med det, var i følge mine venner da jeg lagde mig ned på jorden og græd og sagde vi alle skulle dø gentagende gange). Dette skræmte mig en del, da jeg syntes det var ret voldsomt.
Det skal siges at jeg tager: Abilify 2x 10mg om dagen Risperdal 2mg om dagen.
Jeg har siden da prøvet nogen forskellige psykedeliske stoffer (LSD, E, Prøvet svampe og 25C-NBOMe) og jeg syntes det havde en meget "voldsom effekt" på mig i forhold til det mine venner har fortalt de oplevede på disse forskellige stoffer.
Nu til mine spørgsmål
1. Er det "farligere" end normalt at tage disse stoffer (LSD,Svampe, 25C-NBOME, E rører jeg ikke igen) på Rispardal og Abilify i de doser jeg får?
2. Kan der være en sammenhæng mellem at jeg har "voldsommere" trips på stoffer end så mange andre og min medicin ?
3. Psykisk har jeg ikke mærket den store forskel efter at have begyndt/Prøvet at tage forskellige slags stoffer. Men hvad med fysisk?
Det skal siges, som i nok på nuværende tidspunkt efter at have læst det her, at når det kommer til "hårdere" stoffer er jeg ikke så vidende.
|