Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 00:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
bannet

Hej.
Hvor meget Emma skal man regne med at bruge på en aften/nat med damen hvor man bare skal hygge?
Har ca 0,3 liggende, er det nok?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Forstår ikke helt, skal fu bare side derhjemme med fruen og så film og bombe mdma natten lang?

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem

Yes, i tilfælde af at det er rent, burde 120mg. eller 1.5 gange individs kropsvægt i kg. være helt fint! Husk at drikke en ca. en halv liter vand i timen, hvis sveder meget og/eller laver en masse. Hyg jer! <3

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Det er skam fint nok tror jeg, 120 mg hver i en bombe, så er i ikke alt for blæst.
Hvis i bare sidder og koger uden at lave for meget, behøves i slet ikke at drikke ½ liter i timen. Bare drik normalt. Men hold øje med kropstemperatur, for det er ikke sjovt at blive overophedet. Hvis i sidder i et varmt lokale, er det godt at kunne gå ud og køle ned. Hyg jer <3

bannet

Okay, jamen syns bare det lød at lidt for lidt så var i tvivl om jeg skulle supplere med yderligere.
Hader tomme poser;)

Medlem
Brugeravatar

Jeg ville foretrække at ha 300-400mg pr. person for som du siger er det surt at løbe tør, på den anden side hvis man har et gram hver er der rissiko for at man går amok og tager det meste og det er bestemt MEGET FARLIGT både fysisk men også Psykisk.

Sørg for at tage D-vitamin fast på denne årstid spesielt når i leger med MDMA og andet PSY..

Overvej også 5-HTP.. før og efter..

Bright..

PS:
Respekter stoffet, og jo mere i tager jo større en regning skal betales i dagene (måske ugerne) efter..
Det ville være nedereren at ha en geniale aften, men at ende med at gå fra hinanden efterfølgende,
fordi i begge er depri og kort for hovdet...

Medlem
Brugeravatar

300 mg er IMO rigeligt til to mennesker. Jeg har kun gået ud over de 120 mg i en bombe en enkelt gang og det blev meget kaotisk og til tider ubehageligt. Der bliver nok ikke den store mulighed for at redosere, men det er også bare et farligt, slippery slope.
Jeg ville lave to 120mg's bomber, hvis jeg var dig. Så er der til en lille streg til hver, hvis I har lyst til at booste det på et tidspunkt. Øh og min erfaring siger mig at I får mere ud af at bombe det end sniffe det.
I kommer til at få en lækker aften :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Du skal være opmærksom på at kvinder godt kan være mere modtagelig overfor MDMA, så medmindre din kæreste selvfølgelig har en vis erfaring med stoffet, vil jeg foreslå at hun tager en væsentlig lavere dosis. 50-75 agtigt noget. Men det kommer selvfølgelig også an på hvor stor hun er. Jeg taler kun af erfaring. Gav engang en pige 100 og hun blev meget meget påvirket, hvilket resulterer i en 4-5 timer lang mdma psykoterapi session

Forstår ikke helt, skal fu bare side derhjemme med fruen og så film og bombe mdma natten lang?

Kan godt komme i tanke om andre ting at lave med damen natten lang :roll:

Moderator

Du skal være opmærksom på at kvinder godt kan være mere modtagelig overfor MDMA, så medmindre din kæreste selvfølgelig har en vis erfaring med stoffet, vil jeg foreslå at hun tager en væsentlig lavere dosis. :

Da jeg tog MDMA med min kammerat og hans kæreste, endte hun også med at blive helt væk på en 0,1 dose, hun fik det faktisk meget ubehageligt, og vi var nødt til at finde hende et lift hjem i seng. Så ja, hver påpasselig med hendes dose. :P

Medlem
Brugeravatar

MDMA er jo et af de stoffer hvor mg/kg betyder noget (ud fra personlig erfaring ca. 100-110kg dengang)

Jeg ville loade 3 gelatine kapsler til hver med en middel dosis fx. 75mg-100mg og så lade en ven holde resten af stashet til dagen efter så man ikke går amok..

Bright..

PS:
Jeg selv har snuppet 2x "85mg kiks", 4x på en aften: vildt men ikke noget jeg vil anbefale andre (500-700mg.)
Har haft tygget mig i kinden, tungen pga. "Kæbe på" og være depri i 1-2 dage + lysfølsome øjne (sommer)

Jeg havde normalt et comeup på ca. 45min.(presset pille) og peak på ca. 2 timer og re doserede altid så jeg hellere fik et overlap (højere peak)
end et begyndene comedown.. men det er ikke en sund måde..
og jeg dulmede gerne comdown med Tramadol el. anden mild morfika jeg havde til rådighed..(Jeg holder mig fra de stærke, og husk opiater er en glidebane..)

Medlem
Brugeravatar

hvis i Ikke har nogen ide om jeres naturlige tollerance så lav halve dosis og prøv jer frem..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du skal være opmærksom på at kvinder godt kan være mere modtagelig overfor MDMA, så medmindre din kæreste selvfølgelig har en vis erfaring med stoffet, vil jeg foreslå at hun tager en væsentlig lavere dosis. :

Da jeg tog MDMA med min kammerat og hans kæreste, endte hun også med at blive helt væk på en 0,1 dose, hun fik det faktisk meget ubehageligt, og vi var nødt til at finde hende et lift hjem i seng. Så ja, hver påpasselig med hendes dose. :P

Ja det var nogen lunde også min oplevelse. De første 3 timer havde hun det hel vildt, og min veninde og jeg var nød til at fungerer som støttepædagoer. Jeg havde nok selv taget 300, så det var en rimelig spændende oplevelse, både på godt og ondt. Efter den tur har vi dog været meget stærkt knyttet, tiltrods for at vi ikke kendte hinanden særlig godt før. Det siger noget om hvad MDMA kan og det synes jeg er ret interessant.

bannet

Ja, 300 er nok okay, men er sku bare bange for at løbe tør og lige mangle det sidste..

Moderator

Hvis du er bange for at mangle, kan du også bare købe 1 gram ekstra til at have til at ligge. :) Bare pas på, man kan have tendens til at dosere lige i overkanten nogle gange. :)

Medlem
Brugeravatar

Tag da 100mg hver og så 50mg redosering til hver, det ville jeg i hvert fald gøre, hvis det var mig. Det kommer til at holde lidt længere og bliver en smule mere "smooth".

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tag da 100mg hver og så 50mg redosering til hver, det ville jeg i hvert fald gøre, hvis det var mig. Det kommer til at holde lidt længere og bliver en smule mere "smooth".

Dårligt råd, læs venligst hele tråden igennem

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
de gange jeg har taget mdma med uerfarne piger har jeg givet dem omkring 40 mg og doseret igen når de lige var med på hvad der foregik og så hvordan de tacklede rusen. det kan være ret overvældende fra at være fuld og have prøvet at ryge hash et par gange.

vil sige at du ikke bør give en uerfaren pige mere end 80 mg i start dosis oralt. hvis det keder hende efter en time ka hun tage en streg og så er hun flyvende på nul-komma-fem :)

Medlem
Brugeravatar

Emne Forfatter = bannet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvorfor?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]