Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 23:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Vil lige sige til at starte med jeg er NY! Både her på sitet og med psykedeliske stoffer.

Grund emnet er sådan set. Nogle kammarater og jeg er her i år begyndt på Amfetamin (fattigmandscoke) til fester. Vi har taget det 3 gange her i år. Hvilket er de eneste gange vi har taget det, og må ærgeligt sige det er fedt! Men nogle måneders mellemrum, da der ikke har været fester vi vil ha taget det til. (vi gør det helst til større fester). Er blevet tilbudt Emma (E) nogle gange man har sagt nej tak.

SÅ kommer spørgsmålet. Med så store mellemrum som vi tar det indenfor, KAN der være negative bivirkninger på det i det lange løb ? (Både Amfetamin og Emma).

Håber der nogen erfarrende som er imødekommende og kan svarer mig på det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan ikke se nogen noget problem i det forbrug du har gang i. Det er fornuftigt, en måneds tid imellem stim ture.

Det kommer også an på hvor høje doser og hvor længe i kører på.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Husk at lade være med at blande amfetamin og ecstasy. Det er ikke sundt!

Junior medlem

Nåh ja glemte lige at sige at jeg ikke blander det :).

Det ca 0.5 - 1 gram pr gang :)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Det meste er blevet sagt. Fornuftigt forbrug du har dig, og at blande stimulanser er fy fy.
Nu skriver du E (pulver og piller) og vil da gerne råde dig til, at holde dig fra e-piller / knaller så vidt som muligt, da du reelt ikke ved, hvad der er proppet i dem. :) Oftest er det slet ikke MDMA.

Og så husk ikke at blive for glad for speeden! Har desværre set nogle tilfælde, hvor folk er startet ud som dig, men har endt med at fucke dem selv og deres liv op med dagligt amf-forbrug. Det er ikke sjovt!

Pas på dig selv, og hyg dig!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Husk at holde doserne lave hvis du vælger at prøve emma (mdma) og læs gerne op på det inden, så du ved hvad du går ind til.
Og pas på med emma, det er nemt at blive glad for.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Hold dig væk fra E-piller. Ecstasy skal alligevel forestille sig at være MDMA, så du kan lige så godt gå til kilden og tage 'ren' MDMA i stedet for.
Der kan være så meget lort i pillerne at du tror det er løgn. MDMA kan du i det mindste selv give en rensning og fjerne nogle af de ting som ikke skal være der. Det kan du ikke med pillerne.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Det var nemlig også det jeg tænkte om pillerne. At det sikkert en masse bras og giftige sager der er i.

Har dog heller aldrig tænkt mig at blade ting sammen, da jeg godt kan se logikken i det er noget skidt :).

Men mange mange tak for super gode, og hjælpefulde svar :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu håber jeg ikke det er MDMA du har taget i 0,5g - 1g doseringer.

Er det amf kan det dog godt forsvares. :wink:

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når alt det er sagt, så findes der altså også gode (og rene) ecstasy piller..
Hvis du bliver tilbudt nogle, så tjek evt http://www.pillreports.com Det giver et nogenlunde billede, hvilken pille du har i hånden..

Jeg har før fået Ecstasy, som har virket ligeså godt som MDMA pulver/krystaller. Nogle af dem har endda indeholdt 180mg+ MDMA i, som er en hel del. Så husk, hvis du beslutter dig for at hoppe ud i mdma tabletter, så gør dig selv en tjeneste og tjek op på, hvad du har fået..

God vind :)

Medlem
Brugeravatar

Pestilence skrev:
Der kan være så meget lort i pillerne at du tror det er løgn. MDMA kan du i det mindste selv give en rensning og fjerne nogle af de ting som ikke skal være der. Det kan du ikke med pillerne.

Plejadestjerne skrev:
Nu skriver du E (pulver og piller) og vil da gerne råde dig til, at holde dig fra e-piller / knaller så vidt som muligt, da du reelt ikke ved, hvad der er proppet i dem. :) Oftest er det slet ikke MDMA.

Jeg forstår simpelthen ikke logikken i det her.
Hvis du har MDMA som krystaller fremfor presset i en pille, så er du bedre stillet?
Krystaller fåes i alle afskygninger sidst jeg tjekkede. Syntese affald, blandede cathinoner, diverse rc's. At du har krystaller sikrer dig ikke er det er MDMA der er tale om, ligeledes at en pille heller ikke gør. Det handler vel om at kende sin kilde. Jeg forstår godt fordommen mod eggstazy-tabs som opstod i forbindelse med at markedet blev oversvømmet med piperaziner nogle år tilbage.

Tør-acetone rensning af E-piller er vel det samme som af krystaller? Det fjerner synth-lefties, inaktive stoffer ovs. De aktive stoffer vil blive efterladt lige meget hvad. Så om dine pille er cuttet med andet aktivt lort, eller dit krystal er - så er du vel lige vidt med en acetone rensning. eller overser jeg noget? Kan ikke se fordelen ved at rense krystaller fremfor piller? udover det økonomiske perspektiv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]