Pestilence skrev:
Der kan være så meget lort i pillerne at du tror det er løgn. MDMA kan du i det mindste selv give en rensning og fjerne nogle af de ting som ikke skal være der. Det kan du ikke med pillerne.
Plejadestjerne skrev:
Nu skriver du E (pulver og piller) og vil da gerne råde dig til, at holde dig fra e-piller / knaller så vidt som muligt, da du reelt ikke ved, hvad der er proppet i dem.

Oftest er det slet ikke MDMA.
Jeg forstår simpelthen ikke logikken i det her.
Hvis du har MDMA som krystaller fremfor presset i en pille, så er du bedre stillet?
Krystaller fåes i alle afskygninger sidst jeg tjekkede. Syntese affald, blandede cathinoner, diverse rc's. At du har krystaller sikrer dig ikke er det er MDMA der er tale om, ligeledes at en pille heller ikke gør. Det handler vel om at kende sin kilde. Jeg forstår godt fordommen mod eggstazy-tabs som opstod i forbindelse med at markedet blev oversvømmet med piperaziner nogle år tilbage.
Tør-acetone rensning af E-piller er vel det samme som af krystaller? Det fjerner synth-lefties, inaktive stoffer ovs. De aktive stoffer vil blive efterladt lige meget hvad. Så om dine pille er cuttet med andet aktivt lort, eller dit krystal er - så er du vel lige vidt med en acetone rensning. eller overser jeg noget? Kan ikke se fordelen ved at rense krystaller fremfor piller? udover det økonomiske perspektiv.