Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 08:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej P. Jeg har lige fået konstateret en diskusprolaps i lænden og jeg har kraftige smerte . Jeg har været til læge 5 gange og klager over smerterne men han sagde det bare var list ondt i ryggen. Men 6 gang sagde jeg at min ryg skulle scannes. Og ganske rigtig en diskusprolaps. Jeg har været heldig syntes jeg har kørt som en gal i trafikken da man var ung og vild 18-19 så blev pappet taget det skal siges jeg nåede og smadre 3golf 3 1 Audi a3 2opeæ vectra hvilket jo er snot dumt. Og jeg kørte ind i en anden bil med 120 og er kørt ind i en modkørende bus med 50 og jeg har mange smerter men min læge vil ikke udskrive stærkt smertestillende men jeg kan ikke klare det her. Jeg har spist benzodiazepiner i 2år men jeg har været clean i snart 11 måneder med alt! Jeg fik ordineret 3 rivotril 2mg 4 hexalid 5mg (diazepam) 2 flunipam 2mg (flunitrazepam) jeg er selv stoppet med benzodiazepinerne fra den ene dag til den anden. Mine spørgsmål er således

1. Er det lovligt st min læge ikke vil udskrive stærkt smertestillende når jeg har klaget over stærke smerter hvilket er bevist på en scanning der viste en diskusprolaps

2. Tror i han er bange for ar starte et nyt misbrug med morfin lovende præprerater ?

3. Hvad skal jeg gøre hvis han ikke vil udskrive for jeg kan ikke. Holde det her ud!

Tak fordi du læste min tråd og alt respons vil være nyttigt og betragtes som en hjælp!

Mange tak!

PS det er ikke ulovligt og få pillerne udleveret af lægen så pgb (sitewebmaster) stop med at lukke den her tråd jeg søger ikke ulovlige piller men hvordan jeg skal få dem på lovligvis så stop dit bullshit!

Medlem

Geografisk sted: København
Hej ven

Sad næsten i samme situation som dig og det var mega frustrerende, jeg skiftet til ny læge og fik en recept, 1 måned efter skiftet jeg tilbage igen.

Tror din læge passer på dig for det er ikke nogle sjove piller og blive afhængig af, start måske med nogle dolol / trandalon selv om man os bliver afhængig af dem.

Håber du finder en løsning hurtigt

Psychedelia Sponsor

Hey!

Mht din ryg smerter.
Så har jeg en far med ekstreme rygsmerter. Og til tider, kan han ikke engang gå, så den er ret slem!
Men Lyrica 75 - 150mg hjælper godt på hans smerter! Vær dog klar over, at 150mg lyrica, kan påvirke dig lidt, og du vil nok føle dig lidt "skæv"?
Men de virker ihvertfald, min mor fik et knæk i ryggen igår, og hun fik 150mg lyrica, og det hjalp gevaldigt.
Men det er vel et forsøg værd.
Håber det måske kan hjælpe dig lidt, med smerterne!
Ha en god weekend :)
Mvh.

Junior medlem

Tak for svarene! Det var en stor hjælp! Mere Info søges !!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]