Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 02:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.
Først og fremmest vil jeg undskylde hvis jeg bryder nogle af reglerne her på forum.
- Men er virkelig nervøs, så vil gerne vide hvordan landet ligger.

Mig og en håndfuld gutter var i byen i lørdaga og da vi kom hjem ville vi have et par blå Valium.

Min ene kammerat skal narkotestes om en uge grundet hans igangværende uddannelse.
Men i hans spritter googlede han hvor længe blå valium kan spores, og han fandt frem til det var 3-4 døgn. Så han hoppede på vognen med os andre og nuppede 2 Blå valler.

Men idag hvor jeg er udhvilet og sad og googlede lidt, så fandt jeg frem 2 forskellige informationer omkring hvor længe de kan spores.
Den ene side sagde op til 30 dage,
og den anden sagde 14 døgn.

Mine spørgsmål lyder :
- Hvor længe skal man regne med før de er ude af kroppen?
- Bliver der testet for blå valium ved sådanne tests?
- Og han skal testes 7 dage efter han indtog dem, vil der stadig være spor efter dem?
- Kan man gøre noget for at få det hurtigere ud af systemet?
- Nogle andre løsninger?

Han tror stadig de er ude af kroppen indenfor 3-4 døgn. Og jeg vil ikke bekymre ham hvis jeg ikke er sikker på min info.

Jeg har så meget skyldfølelse fordi jeg følte mig knap så fuld da jeg var godt krudtet af.
og jeg troede han havde fundet en pålidelig kilde omkring sporingstiden.

Beklager den lange tråd og hvis jeg har brudt nogle regler :(

Jeg ved godt jeg har dummet mig ved ikke at undersøge det for ham eller stoppe ham fra det. - så i behøver ikke påpege det :(

På forhånd tak

Insane psychedelia user!

Ja, der testes for benzodiazepiner i drugtest som standard.

Diazepam har meget lang halveringstid. Så 3-4dage er urealistisk for en negativ drugtest.

Junior medlem

Jeg har søgt på både danske og engelske sider.
Der er meget forskellige svar på hvor længe det kan spores i blodet lige fra 7-30 dage.
- Så jeg kan ikke rigtig blive klog på det :(

Jeg må informere min kammerat i morgen at det var en upålidelig kilde han fandt i lørdags i sin spritter.

Er det urinprøver de tager som standard prøver?

I så fald, er den eneste mulighed for en negativ test, vel at medbringe en andens urinprøve? :shock:
- Som jeg går ud fra stortset er umuligt.

Jeg får ham til at købe tests og prøve de næste dage.

Insane psychedelia user!

Brug drugrape undskyldningen, hvis den ender ud som positiv. Eller medbring ren urin.

Junior medlem

Vi snakkede om hans muligheder.
først og fremmest vil han købe narkotests på apoteket for at tjekke hvad den siger, dagene op til den rigtige test.

Også snakkede vi om han kunne tage til lægen og sige han tror han fået puttet noget i sin drink og blev meget sløv i byen og måtte følges hjem fra byen.
Så bliver han nok testet der og måske kan lægen underskrive at han er blevet ubevidst påvirket.
- tror i det vil virke?

Medlem

Tag noget pis med. Da jeg gik til urintest i forbindelse med kørekort, der ku' jeg have snydt hver gang uden problemer. Jeg kunne endda have taget en ven med og fået ham til at pisse i koppen.

Men det er sikkert forskelligt hvordan det foregår, men tvivler stærkt på at de skal glo på hans pik imens han pisser.

Insane psychedelia user!

"Også snakkede vi om han kunne tage til lægen og sige han tror han fået puttet noget i sin drink og blev meget sløv i byen og måtte følges hjem fra byen.
Så bliver han nok testet der og måske kan lægen underskrive at han er blevet ubevidst påvirket.
- tror i det vil virke?"

Ja det burde det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]