hejsa folkens
jeg ville høre om nogen evt. kunne anbefale eller linke til en pulver-møller eller knuser, eller måske en vejledning til en byg-selv. Jeg tænker der måske også kunne findes et køkkenredskab eller laboratorie, der kunne gøre det jeg søger

... (men jeg ved ikke hvad sådan noget udstyr kaldes på dansk)
det jeg søger er en dims ala en kaffemølle eller lign. i lille udgave, der kan male knuste piller, indkøbt pulver ( fentanyl , H , coke og lign ) helt fint , så man slipper for hotspots og klumper i mixet. Og selvf. også til at mixe mit eget produkt, da jeg f.eks. til blander lidt H i min fentanyl eller tilføjer ekstra mannitol, eller flormelis (jeg syntes det kan hjælpe på smagen nogen gange

).
Jeg tænker ikke på en morter eller sådan... Måske der findes noget smartere,, hvor man bare kan tilsætte det man gerne vil have pulveriseret og blandet helt fint, dreje på et håndtag, trykke på en knap også kommer der et fint produkt ud i den anden ende ?
Hvad bruger i mon derude ?, eller har i nogen ideer til noget der kunne bruges til dette formål ?... Helst fra en dansk e-shop ....