Jeg gjorde det et par gange i starten af mit daværende forhold, og vi blev smaskforelsket efter vores aller første oplevelse med MDMA og hinanden. Både i forhold til at vi begge følte os mere forbundet og indforstået med hinandens personligheder, og den fantastiske og små-perverse sex vi havde imens spillede også en væsentlig rolle i forhold til at vi blev så vilde med hinanden. På en måde så ville jeg ønske, at min nye kæreste ville være med på sådan en tur en sjælend gang i mellem, men omvendt så har vi det simpelthen så fantastisk sammen på alle punkter, så der er er i hvert fald ikke behov for det på nogen måde

men er faktisk ret sikker på, at jeg aldrig var blevet så vild med min eks-kæreste (og omvendt måske) hvis vi ikke havde haft de der 2-3 nætter på MDMA sammen i starten af vores forhold, det er en tanke, som har strejfet mig mange gange siden faktisk.
@DrukenHuman.
Du siger at man kan blive afhængig af psychedelisk sex, er bare lidt nysgerrig på at vide, hvad der er gør det så godt? Ved ikke om du kan sætte et par ord på det?

Kan i hvert fald bekræfte at man snildt kan blive små-afhængig af MDMA sex, da det føles fantastisk på alle måder hehe