Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 21:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle af jeres erfaringer, med at opleve hinanden på MDMA.
Uden tvivl må det være himmelsk at nyde sammen, men hvad med bagefter?
Mine venner og jeg har talt om hvorvidt det kan ødelægge gnisten, eftersom det jo nok ikke vil blive som under trippet, på naturligvis.
Min ene ven mener det ville være dumt, men personligt kunne jeg forestille mig det trak et kæreste par tættere på hinanden.
Jeg ved at flere herinde gør det, så jeg håber i vil dele jeres erfaringer med mig :-)
På nuværende tidspunkt har jeg ingen kæreste, men jeg håber en fremtidig ville kunne være klar på den slags.

Junior medlem

Jeg har tit dyrket psykedelisk sex og det kan helt sikkert være ekstremt nærværende og fantastisk, men du kan 'risikere' at du ikke længere gider sex uden (har ud mig selv læst om flere der har gjort den erfaring) ! Så kan du jo tænke over om du ønsker den konsekvens og desuden om du vil være (med) ansvarlig for at din partner måske også bliver afhængig af psykedelisk sex (hvis partneren også gør det psykedelisk) !

Senest rettet af DrunkenHuman 08 jan 2017 15:35, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Hmm jeg tænkte faktisk ikke på sex, mere at nyde hinanden på andre måder.
Men jeg kan godt se hvad du mener, det lyder ærligtalt ikke særlig fedt.
Dog tror jeg slet ikke lille soft parade kan på psychedeliske stoffer eller MDMA :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan kraftigt anbefale dét. Det er en ekstrem intim oplevelse, men ville nok se om jeg kunne gøre det i i dagstimerne hvis det var, da det kan ende med at fucke lidt med sovemønstre og sådan, ligesom alle mulige andre stimulanter. Det kan værtfald være lidt irriterende hvis kæresten allerede har problemer nok med at falde i søvn.

Og mht. at ødelægge gnisten, kan jeg kun sige at jeg synes jeg var forelsket på ny efter vores fælles oplevelser.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Kan kun anbefale det. Har aldrig oplevet gnisten være forsvundet bagefter, tværtimod.
Mdma med en person man elsker, er nok en af de bedste stofoplevelser jeg kan komme på

Medlem
Brugeravatar

Lyder fantastisk :-)
Så må jeg håbe jeg kommer til at opleve det engang

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det er IMHO det bedste MDMA overhovedet kan bruges til. Min kæreste og jeg har gjort det et par gange, og det har været rigtig godt for vores forhold. Det er som fudge siger, utroligt intimt, og det kræver nok også begge parter er klar på at smide hæmningerne. Hvis i har for mange lig i lasten, er det ikke sikkert alt den ærlighed er god for jer.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

Jeg gjorde det et par gange i starten af mit daværende forhold, og vi blev smaskforelsket efter vores aller første oplevelse med MDMA og hinanden. Både i forhold til at vi begge følte os mere forbundet og indforstået med hinandens personligheder, og den fantastiske og små-perverse sex vi havde imens spillede også en væsentlig rolle i forhold til at vi blev så vilde med hinanden. På en måde så ville jeg ønske, at min nye kæreste ville være med på sådan en tur en sjælend gang i mellem, men omvendt så har vi det simpelthen så fantastisk sammen på alle punkter, så der er er i hvert fald ikke behov for det på nogen måde :) men er faktisk ret sikker på, at jeg aldrig var blevet så vild med min eks-kæreste (og omvendt måske) hvis vi ikke havde haft de der 2-3 nætter på MDMA sammen i starten af vores forhold, det er en tanke, som har strejfet mig mange gange siden faktisk.

@DrukenHuman.
Du siger at man kan blive afhængig af psychedelisk sex, er bare lidt nysgerrig på at vide, hvad der er gør det så godt? Ved ikke om du kan sætte et par ord på det? :)

Kan i hvert fald bekræfte at man snildt kan blive små-afhængig af MDMA sex, da det føles fantastisk på alle måder hehe :lol:

Junior medlem

Heysan skrev:
@DrukenHuman.
Du siger at man kan blive afhængig af psychedelisk sex, er bare lidt nysgerrig på at vide, hvad der er gør det så godt? Ved ikke om du kan sætte et par ord på det? :)

Min oplevelse af det er at det hele kan hæve sig til helt andre og flere dimensioner på en ekstrem intim og nærværende måde, sådan at det ikke længere bare er mennesker der elsker men ånder der elsker. Det er som om at ens kæreste ændrer sig blive en endeløs smuk Gudinde (det afhænger selvfølgelig af ens egen og partnerens sexualitet hvordan man ser den anden) og at at det hele transcenderer det fysiske på en måde sådan at ikke bevidshedsudvidet sex efterfølgende virker uinteressant (nogle kan måske være bevidstudvidet uden stoffer, men det er jeg sjældent) ! Jeg har helt sikkert oplevet at jeg bliver en bedre elsker med psykedeliske stoffer (har mest prøvet det med svampe og LSD), da den øgede sensivitet og nærvær gør at jeg tænder både mig selv og min partner på et helt andet dybere og højere niveau end ellers, og så forstår man ligesom det hele meget dybere og kan være meget mere levende, intim, og nærværende (af samme årsag kan det løfte f.eks. ens musikalske evner radikalt) !

Men jeg synes også at man måske lige bør komme med advarsel, og den er dels at selvom det fantastiske bliver meget fantastisk så er det ikke sikkert at det ender sådan og så bliver det dårlige også meget mere dårligt. Og dels så skal man passe på med at give psykedeliske stoffer til sine partnere, bla. da man kan risikere at de slet ikke kan tåle det og at de reagerer helt anderledes end en selv (jeg har selv oplevet en semi-kæreste der blev temmelig vanvittig på svampe (altså sålænge de virkede), som hun dog selv havde sagt at hun var interesseret i at prøve). Man bør altså ikke bare hælde stoffer i en man lige har mødt f.eks. i byen, og hvis man vil prøve det med sin partner skal man nok starte langsomt, medmindre at partneren allerede er trænet i bevidsthedsudvidelse.

Medlem
Brugeravatar

Det lyder fantastisk gutter!
Dog kræver det jo lige at man finder den rigtige pige. Hende jeg ses lidt med pt er det nok udelukket med, hun er meget forsigtig. Hun ved forresten ikke engang jeg ryger cannabis og ind imellem tager lidt stimulanter eller et psychedelisk trip.
Har i nogle gode bud på en god måde at få det sagt på? Jeg har med vilje ikke ville sige det som noget af det første, da det jo som bekendt ikke falder i god jord hos alle. Men på et tidspunkt skal det jo fortælles.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Soft parade skrev:
Det lyder fantastisk gutter!
Dog kræver det jo lige at man finder den rigtige pige. Hende jeg ses lidt med pt er det nok udelukket med, hun er meget forsigtig. Hun ved forresten ikke engang jeg ryger cannabis og ind imellem tager lidt stimulanter eller et psychedelisk trip.
Har i nogle gode bud på en god måde at få det sagt på? Jeg har med vilje ikke ville sige det som noget af det første, da det jo som bekendt ikke falder i god jord hos alle. Men på et tidspunkt skal det jo fortælles.

Personligt mener jeg du bør fortælle hende det hvis du er interesseret i noget seriøst. Tror du vil fortryde at holde på den hemmelighed i længden. Altså jeg startede selv bare ud med at fortælle om cannabis, også en dag efter en måneds tid spurgte hun mig og jeg havde prøvet andre ting. Hvilket jeg svarede ærligt ja til. Selvom hun selv ikke nyder den slags sager, var hun vældig åben overfor det. Tænker du er den eneste der helt kan mærke hvordan hun håndtere det. Men jeg synes man skal være voksen nok til at dele den slags før eller siden for en potentiel partner. Det er sku også bare et bedre trip når man ikke har dårlig samvittighed overfor sin partner! Så finder du også ud af om hun er en person der er kontrollerende eller åbensindet!

Medlem
Brugeravatar

Hun får det også at vide på et tidspunkt, hvis det skal blive seriøst.
Det har fyldt for meget i mit liv, til at jeg kan eller vil skjule det.
Vi har faktisk kort været inde på, at jeg mener at det er bedre at få sine egne spirituelle oplevelser, frem for at følge andres. (Religion). Det synes hun lød meget spændene, og glæder sig til at høre mere om, så det bliver nok indgangs vinklen.

Jeg troede faktisk hun ville spørge ret tidligt, da hun godt ved jeg er lidt en lille hippie. Men hun har ikke spurgt, så må finde det rigtige tidspunkt, hvis altså det skal blive seriøst.

Det tror jeg du har ret i!
Og jeg skal under ingen omstændigheder have en kontrolerende kæreste. INGEN skal bestemme over mig. Og jeg skal naturligvis heller ikke bestemme over min kæreste.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]