Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 apr 2020 13:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey alle :-)

Kunne være sjovt lige at høre andres mening eller forudsigelse af, hvordan Corona-virussen og deraf de lukkede grænser over hele Europa og i mange andre verdensdele vil påvirke tilgængeligheden af stoffer herhjemme?

Her tænker jeg naturligvis på de stoffer til gadekøb eller køb hos ens dealer(e) - stoffer med posten går jeg ud fra vil være rimeligt upåvirket, medmindre de da også bliver en mangelvare hos dem, der sender dem fra rundt i verden - af samme årsag som først nævnt.

Selvfølgelig kan der stadig smugles over grænsen i lastbiler med "lovligt" ærinde, men vi ser jo ikke fx æg i røven på en n..... i disse tider og den slags.

Selv skyndte jeg mig lige at købe lidt cola i timerne inden pressemødet forleden. Man risikerede jo endda udgangsforbud på det tidspunkt. Så galt gik det ikke.

Men hvad er jeres holdning? Vil vi se "markedet" blive kraftigt påvirket i den næste tid?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
https://docs.google.com/document/d/1w0g ... sp=sharing

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Buttkraken skrev:
https://docs.google.com/document/d/1w0gJ0-iL1DTZGheORXIbFtnGLZntQ5Cu1Ue_cDOPnuU/edit?usp=sharing

Psychedeliske stoffer er tilsyneladende ikke særligt brugbare i en apokalypse. Men giver dig ret. Må hellere få looted nogen benzoer og morfin inden det er for sent

Til trådstarter jeg har tænkt det samme, f.eks hash og kokain må da virkelig blive en manglevare på et tidspunkt, når bevægeligheden er så nedsat. Men er det stadig ikke muligt at sende narko med posten?

Burde den her iøvrigt ikke hører hjemme et andet sted?

Moderator
Brugeravatar

/Flyttet emnet til generel stofanvendelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]