Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 16:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 jun 2020 19:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2020 02:26
Indlæg: 5
Hej

Jeg har anskaffet mig 5 stk 10 mg morfin piller

Da jeg gerne vil opnå en rus, så har jeg læst mig frem til at rektal optagelse er bedre end oralt

Hvordan skal sådan noget helt præcist gøres? Er godt klar over at det skal op bagi, men skal det knuses inden og opløses med en anelse vand eller hvorledes? Har nemlig ikke adgang til nogen sprøjte og da apotekerne har lukket for i dag, så kan jeg ikke nå at købe en. Den eneste mulighed er Bilka, men tvivler på de sælger noget som kan bruges til alternativ

Så mit spørgsmål går på, om man kan proppe 30 mg op uden af knuse det, eller om det er nødvendigt og knuse det og opløse med et par ml vand? Evt hvordan når man ikke har en sprøjte til formålet?

Eller er der andre måder at optage det på, som virker bedre end bare at sluge den hele oralt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2020 12:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jun 2020 13:06
Indlæg: 3
vis jeg var dig vil jeg sniffe dem i stedet medmindre du er glad for at proppe det op bag i,

du skal bare skylle den belægning der er på pillerne af, så de bliver hvide, lade dem tørre lidt også knuse dem meget grundigt. så snif dem, vis du ikke har tolerance vil jeg starte med at tage 10 mg, også efterfølgende prøve og tage 5 mg mere, end til en effekt opnåes.

angående den rektale metode kender jeg ikke noget til , men har fået af vide at det er der det optages allerbedst.

men har selv sniffet dem og det virker helt fint, frem for at spise dem. du kan også knuse dem helt og så drikke det. du skal bare sørge for at bryde depotet i dem, ved at knuse dem grundigt

du kan evt, bare putte dem i munden med noget spyt tage dem ud og tørre belægning af med køkkenrulle eller noget ligende efterfølgende knuse dem rigtig grundigt..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2020 16:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Sidebemærkning - morfin DAK instant release er ikke coated.. =)

Umiddelbart lyder du som om, at det muligvis er første gang, at du stifter bekendtskab med morfin, hvis det er tilfældet, skal du ikke være nervøs for om de 40mg du har er for lidt til at opnå en rus.. Det er det ikke.. Jeg vejer ca 75kg og uden tolerance kan jeg sagtens mærke 5mg, hvis jeg sniffer dem - går jeg over 15mg i en dose, så får jeg det dårligt.. Kan bedst lide at sniffe 10mg, og så gå og sniffe små streger i de efterfølgende timer (og så ryge en masse fede)..

Åh, hvem der da bare stadig havde tid til den slags :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2020 12:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
I weekenden prøvede jeg at sniffe 10 mg. morfin, men jeg kunne ikke mærke nogen forskel. Jeg syntes at det virkede på samme måde, som det plejede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2020 18:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jan 2019 11:18
Indlæg: 2
Kan man komme i kontakt med nogle der har brug for morfin her inde?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2020 18:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Nej, men du kan komme i kontakt med ordensmagten, hvis du lyster.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2020 19:23 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Boyesen valgte med ovenstående post at melde sig ud af Psy.dk permanent. Jeg vil opfordre til at læse vores regelsæt

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team