Du kommer med alle dine forsvar, disclaimers og "ved godt det er dumt" til sidst i indlægget, hvilket er heldigt, for indtil da ligner dit indlæg et troll-indlæg, sådan som du skriver det. Netop fordi det er SÅ dumt, det du har gang i.
Der er trykket på næsten alle "no-go" og dumheds-knapperne, og når du så beskriver det sådan lidt lystigt og ekstra uvidende, selv om du er nybegynder, så virker det næsten som en parodi.
Men da dette er et harm-reduction forum, og du i sidste ende så ikke virker som en troll, skylder vi dig selvfølgelig at besvare det nøgternt, uden bare at smide skældud.
Hvis bare du havde læst lidt op på MDMA, som du skriver, ville du vide, at man ikke bør tage sådan en tur inden for samme dage / periode. Der bør gå minimum en måned eller mere mellem turene, da kroppen skal have tid til at gendanne det, du har mistet i hjernen ved at tage stoffet.
At bruge kokain som "come-up" er megadumt. Især fordi det er så afhængighedsskabende, men også fordi kokain IMO primært bør tages i en setting, hvor man bruger det som fest-stof og hygge-stof - IKKE som "medicin".
Det er klart, at du ikke får det samme ud af kokainen, når du tager det i forbindelse med MDMA, men kokain har jo også den spøjse effekt, at der ligger noget mentalt i det, som går hånd i hånd med indtagelsen.
Ergo: Det bliver federe at indtage, og får bedre virkning, hvis dit humør i forvejen er til det. I forbindelse med fest osv.
Jeg synes personligt at det holder max, når jeg drikker, men det kan ikke anbefales at kombinere, hvis vi ser på harm reduction-aspektet.
Så at du får nedtur på efter et par streger kan lige så vel skyldes, at du suger kl. 7 om morgen og om formiddagen alene af den grund at du vil kvikkes op. Ens øvrige humør og setting er nødt til at være på plads, for at kokainen skal have bedst effekt.
Du er ude på et skråplan, hvis du fortsætter sådan dér, men det behøver jeg nok ikke fortælle dig