Well har prøvet at opleve et fænomen på LSD, som Stanislav Grof beskriver i en af hans bøger. Kan desværre ikke huske det term han bruger, er ved at være et stykke tid siden jeg har læst hans bøger. Men basalt set hvis man er meget tæt/intim med en person man følelsesmæssigt er meget tæt på (i dette tilfælde mig og min daværende kæreste, begge på LSD, nøgne ved siden af hinanden og det er ved at blive lidt intimt), kan man opleve at man "smelter sammen" fysisk og psykisk og bliver til én entity. Altså, grænserne mellem hvad der var hende og hvad der var mig blev mere og mere uklart. Jeg følte at vi kommunikerede uden at sige et ord, jeg følte hvad hun følte, både emotionelt men også fysisk. Dvs, vi lå helt tæt og jeg nussede hende på ryggen, men det føltes som om at jeg nussede MIG SELV på ryggen. Da jeg begyndte at give finger følte jeg at jeg gav mig selv finger (og øh jeg er en mand, så det var UTROLIG mærkeligt, men samtidig sindssygt dejligt). Jeg følte hendes pleasure, hendes fysiske sanseoplevelser som var det min egen. Den måde vores ego og fysiske grænser smeltede sammen mand, holy shit hvor er det fucking VILDT altså!!!! Det er så fucking vanvittigt at beskrive og tænke tilbage på. Det er helt klart måske nok den vildeste, mest fantastisk smukke oplevelse i hele mit liv. Har aldrig oplevet noget lignende, og den følelse af kærlighed var ud over alle grænser af hvad jeg troede var muligt.
Faktisk, har førhen gået og følt at jeg har været ret følelsesmæssigt afdæmpet, ja nærmest afstumpet. Men det er som om at der blev åbnet op for noget inde i mig efter den oplevelse, så jeg faktisk kom i meget kontakt med mine kærlige følelser. Det er svært at beskrive. Kan bare huske jeg vågnede dagen efter, kiggede ud af vinduet på den smukkeste himmel der var oplyst helt fantastisk af solen, og jeg begyndte bare at græde fordi både det og livet var så fucking smukt. Der var vækket noget inde i mig - til det bedre vel og mærket. Kunne mærke kærlighed til livet, min kæreste og til mig selv på en måde jeg aldrig før har kunnet. Wow... Får helt kuldegysninger af tanken.
Hele det trip, og specielt den oplevelse jeg havde af at smelte sammen er en af toppunkterne i mit liv, og noget jeg aldrig kommer til at glemme. Det ændrede mig. Jeg havde virkelig brug for den oplevelse, den gjorde rigtig meget godt for mig.
Desværre har mit heroin misbrug derefter totalt ødelagt det forhold jeg havde til den kvinde, og det gør mig uendeligt meget ondt indeni. Det kommer jeg aldrig til at tilgive mig selv for, jeg håber bare at hun har det godt derude et sted hvorend hun er. Jeg ville, og vil stadig den dag idag give min egen lykke og mit eget liv for at hun skal være lykkelig. Jeg har aldrig elsket en person som jeg har elsket hende, og det trip har bestemt noget med det at gøre. Jesus fucking christ, jeg bliver helt emotionel nu her. Er så ked af hvordan mit liv er gået hen og blevet siden da, ked af det jeg har oplevet, det jeg har mistet. Men mindet om hende og det trip vil jeg altid have med mig resten af mit liv, og jeg vil prøve at bruge det til at blive en bedre mand, et bedre menneske.
Aaaanyways, for at komme tilbage til on-topic, så kan det dog også gå den anden vej med at være intim på LSD. Kan huske jeg har prøvet at opleve at det ikke føltes frækt eller fantastisk, men derimod bare virkelig mærkeligt og alien. Som om jeg slet ikke forstod hvad det ville sige at noget er frækt, men bare nærmest undrede mig over hvad det er jeg laver fordi det føles mærkeligt haha. Desuden kan det også føles ret sårbart og grænseoverskridende at skulle være nøgen foran en anden person i sådan en sindstilstand, så det skal virkelig være med en person man er yderst tæt med og stoler 100% på. Det har dog potentiale til at være en oplevelse for livet, så min stemme på dit spørgsmål går 100% til LSD.
Hmm.. En anden kandidat kunne også være heroin. Har virkelig også haft nogle fucking fede nætter med hende den føromtalte ekskæreste, hvor vi bogstaveligt talt kneppede hele natten lang, kun med pauser hvor der blev røget heroin og smøger haha. Seriøst, fucking FANTASTISK sex hvor man bare kan blive ved og blive ved og blive ved. Fuldstændig vildt og dyrisk haha

Men yo vil sgu ikke anbefale at tage opioider at den grund alene, der er så fucking mange vanvittige risici man skal være opmærksom på ved indtag af opioider, og prisen når det går galt kan være ubeskriveligt dyr. Så vil sgu egentlig bare råde folk til at holde sig væk, det er ikke den pleasure og flugt værd. Jaja, nogle folk kan styre det, men kan du? Det er fandme svært at vide førend at det er forsent.
Skal dog også nævne at jeg har til tider oplevet at det kan være svært at bibeholde en erektion på opioider hvis man er godt blæst, og det kan også være pretty much umuligt at komme. Så det er ikke garanteret at man får en nice oplevelse på den stofgruppe når det gælder sex.
Og så lige her til sidst vil jeg gerne sige at sex på cannabis også kan være overraskende lækkert!:) Det kan i hvert fald anbefales at prøve hvis man ikke har noget imod at indtage det stof, idet det nok er nemmere at få en dejlig oplevelse ud af det end de to førnævnte stoffer.
That was just my two cents...