Du kan prøve at kigge lidt på drugsdata.org. Der blir publiceret analyseresultater fra bl.a. Østrig og Schweiz. Og det gir et delvist billede af, hvad der er i omløb i Danmark. Det ser stadig ud til, at de fleste ecstasypiller indeholder mdma. Men der har været en svag tendens det sidste halve år til at pillerne indeholder andre ting. Men det er også efter nogle år, hvor de stort set kun har indeholdt mdma. Du kan være heldig at finde en tablet inde på deres side, du står med i hænderne (de poster med billede). Men pas på, da der godt kan være forskellige piller på markedet med samme farve og logo.
Jeg tror kun, brexit er en lille del af forklaringen for England. De piller, der er fundet i England uden mdma, er nok ikke produceret i England. Indholdsstofferne vil jeg ihvertfald tro, der er minimal sandsynlighed for er produceret der. Så det narko skal jo også ind i landet på en eller anden måde. Og kokain kommer også stadig ind i stor stil så vidt jeg ved. Det virker også til, at det ofte er de samme piller, der florerer i England som i fastland Europa.
Der har formodentlig været et hickup i mdma supply chain pga de globale problemer med at skaffe precursorer og få varer leveret til tiden. Det påvirker de fleste industrier. Der har nok også været nedsat efterspørgsel pga lukkeperiode i nattelivet/festivaller i Europa, hvilket måske har resulteret i nedsat produktion?
Hvad angår det danske marked lige her og nu har jeg desværre ikke andet end ovenstående at bidrage med. Stay safe!