Kære alle
Jeg er lidt i tvivl om jeg placerer det her topic rigtigt; ellers flytter i det selvfølgelig bare:)
Står og skal tage mit halvårlige LSD-trip, og synes faktisk det er lidt svært at finde en god setting, da jeg har nogle rimelig afgørende kriterier.
Vil gerne have natur, fred og ro, ingen naboer der skal låne en kop sukker i tide og utide og gerne så afsidiges at man kan rende rundt i bar røv og spille musik uden at skulle bekymre sig for om man generer nogen.
Synes de der uskrevne regler for almindelig god opførsel er mega svære at forstå på lsd
Selve boligen behøver ikke være noget særligt, bare der er rimelig hyggeligt; så skal det nok gå
Mit spørgsmål er om i har et fedt trick til at finde frem til sådan noget?
Har været igennem Airbnb som jeg også har brugt tidligere til trip-settings, men synes ind i mellem det har været lidt tættere på naboer i virkeligheden end vi havde ønsket os.
Personligt er jeg ikke så sensitiv på lsd, men denne gang har vi en ven med som ikke har prøvet det før, så må gerne være en ekstra spitze setting.
Findes der en app jeg ikke kender eller har i et tip til perfekte psykedeliske settings?
Kærlighed herfra