JEL skrev:
Måske fra en coders synspunkt, hehe, men fra mit synspunkt som bruger af boardet, synes jeg det er dårligere end det gamle. Feks virker det nye board ikke i 800x600, hvor det gamle selv omstillede sig.
Ja 800x600 er ikke specielt stort, hvorfor bruger du ikke 1024x768 ?? 800x600 er for det meste for lidt til mange sider ...
JEL skrev:
Jeg har også ofte en 'ghost-cursor' der hænger i skrive-vinduet (den boks hvor man skriver sine poster) af en eller anden mærkelig grund.
Ja den kan jeg ikke gøre meget ved, måske det var på tide at update sin browser lidt ?
JEL skrev:
Siderne er også væsentlig længere tid om at loade færdigt og 'falde til ro' rent grafisk (især pga avararerne) Alt det ekstra gejl, som feks 'back to top' linket der bli'r gentaget hele vejen ned af siden, er også med til at gøre helheds-indtrykket mere rodet. Det er sværere at se hvad der er indlæg og hvad der er signatur.
Ja, det syntes jeg også - men folk vil have avatar, så må vi jo beholde det ... ang. signature kan vi jo bare lave en tydligere streg.
JEL skrev:
Det hele er generelt mere hulter-til-bulter over det hele. Hvis jeg trykker 'post indlæg', men får en fejl og så trykker 'back' for at prøve igen; så er al teksten forsvundet fra skrive boksen.
Det har min browser nu altid gjort, du kan jo bare trykke på preview først ... Så kommer fejlen ikke, og teksten er der iforvejen. Men hvilke fejl er det du snakker om ?
JEL skrev:
I 'quick-link' (den nede til højre hvor man ka' sprænge til nye fora) resetter sig selv til toppen af forum-listen hver gang den har været brugt, hvor den gamle stod på det forum man var i.
Du skal ind i et andet forum hvis man bruger den, så hvorfor skal den være på den man er i iforvejen ?
JEL skrev:
Når jeg vil quote og trykker quote, så kommer der kun den ene boks frem, og det gi'r ikke rigtig nogen mening synes jeg.
Og der er flere af den slags små-fejl og irritations-momenter.
Det er lavet på den måde at du trykker én gang, så kommer boksen frem, så paster du det du vil quote, trykker igen .. og den lukker det. Ellers kan du jo bare skrive det selv som jeg gør.
JEL skrev:
Selvfølgelig er brugervenligheden, og smartheden, af de 2 boards en individuel smags-sag, men jeg mener stadig det gamle var mere professionelt lavet. Det nye er for overdrevet og overplastret med gejl der kun er med til at stjæle opmærksomhed fra det folk skriver (Det er ligeså irriterende som de efterhånden populære scroll-bars i tv, hvor der kommer al mulig og Umulig info hele tiden; headlines, aktiekurser, klokken, temperaturen og altsammen blandet sammen i en pærevælling så man dårlig ka' se speakeren)
Det nye er et techno hypergeek-board, hvor det gamle var et mere flydende hippie-board

Jeg kan godt se din pointe, det er meget smart boardet og det gamle board ... ja var gammelt, så det passede ind

men for farligt at have det gamle board, jeg er bange for ligepludselig fucker det totalt op - og så var der bare ikke noget at gøre ved det ...