Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
killahkristian--> Skal man så bare hælde vodka på ovnen ? Det må da være en lidt dyr fornøjelse

Titel:
Medlem

killahkristian skrev:
Eksplosionsfare, argh come on ligger der krudt i bunden af din microovn?

Yeah !

ej, tænkte på dampene kan jo MEGET let antænde, og en microbølge ovn kan da godt slå gnister. ( ja, det er en syg ovn jeg har :) )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Jeg har prøvet at ryge vandpibe, hvor røgen filtreres gennem vodka i stedet for vand. Det giver i hvert fald en anderledes effekt end ved en alm. omgang normal vandpibe. Jeg synes ikke, jeg blev decideret fuld, men bare mildt alkohol-påvirket - og så alligevel ikke... Svært at beskrive egentlig.

Jeg gad godt vide, om det er skadeligt for lungerne. For så skal jeg da ud og advare nogle stykker.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Alloedee skrev:
killahkristian--> Skal man så bare hælde vodka på ovnen ? Det må da være en lidt dyr fornøjelse

Hva koster vodka, 40-80 kr for en lorte vodka, det er sku da ikke så meget....

Citat:
schotty Yeah !

ej, tænkte på dampene kan jo MEGET let antænde, og en microbølge ovn kan da godt slå gnister. ( ja, det er en syg ovn jeg har )

Tror ikke at vodka dampe er let antændelige, du kan jo heller ikke stikke ild til dit shot-glas som med fx stroh rom... der skal lidt flere procenter til!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Filmproducentens sauna-fest endte med brand
[Lagt op 03.31.2003 14:10:21] [Tilbage til toppen] [621]
Filmproducenten Peter Ålbæk demonstrerede for nyligt hvorfor man ikke skal tage spiritus med i saunaen.

Torsdag aften fejrede han, sammen med 20 af sine medarbejdere, at Zentropa har afsat en filmpakke til Sveriges Television. Ingen god fest er jo uden en tur i saunaen og det var da også tilfældet denne gang. Men Ålbæk skulle nok ikke have taget sprutten med, for det hele endte med, at han fik antændt to flasker vodka og tre af gæsterne måtte på skadestuen med forbrændinger.

Kilde: Ekstra Bladet

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Citat:
Tror ikke at vodka dampe er let antændelige, du kan jo heller ikke stikke ild til dit shot-glas som med fx stroh rom... der skal lidt flere procenter til!!

Der skal bare være over 40 procent alkohol i for at sprut kan brænde.
Og alkohol dampe er letantædelige lige meget om det kommer fra vodka! Men jeg tror ikke det udgør nogen sælig stor fare i den sammenhæng.

Titel: sprit
Medlem

Geografisk sted: Mars
Jeg vil anbefale IKKE at putte en flaske wodka i en gryde, sætte den på et gasblus og stikke snotten, dækket af et viskestykke derned :)
Jeg er heller ikke vild med ideen om en vaporizer, hvis man får lavet en eksplosiv blanding af spritdampe og luft og den antændes slår flammen nok tilbage (helt ned i aveolerne) og det lyder lidt nederen.

Lyn

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]