Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 05:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Strafferammer
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Efter at have set Station 2s udemærkede indslag om den billige kokain i DK kom jeg til at tænke på strafferammer og den slags.
Der var en betjent der sagde at alt efter hvor mange gange man nu var blevet taget og den slags, at man kunne kopmme helt op og få 60-90 dage i brummen for at have 1 g kokain på sig.

Stemmer det overens med jeres erfaringer? Fra venner, bekendte eller jer selv...

Og hvad med andre stoffer? Hvad kender I til af straffe for besiddelse og produktion (det være sig hash, svampe, MDMA pl.)?

Det ville være fedt hvis I gad at skrive lidt om forholdet, dvs. om det er en kending af politiet der har været straffet for lignende før, mængder, stof og omstændigheder (ransagning på adressen eller visitation på diskotek el. lign.)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
//Edit: Nogle offtopics post er blevet slettet. Lovforslaget er gammelt og der var demo mod det i fredags. Lad os så høre hvor skumle jeres bekendte er! :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
lige foer regeringens lov stramning blev jeg bustet med 20 g hash pot og en digital vaegt lige uden for christiania, rutine kontrol de to det hele fordi jeg havde brugt min medbragte vaegt til at kontrolere med om det nu stemmede, jeg roeg i retten fordi de havde konfiskeret noget fra mig og endte med at faa en boede paa 800 kr. (godt arbejde) saa kan jeg laere det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]