Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejen
Synes sku lige jeg vil rette en kæmpe TAK, Til dem der er ansvarlige for denne vildt fede hjemmeside :D

Den er blevet total ynglings hobby :lol: :lol: :lol: :lol:

og så kan det jo heller ikk nægtes at man samler en masse nyttig og relevant viden herinde :idea:

Respekt til jer!!!!!!!!!!!

venlige hilsner Snitten.

(PS.. sidder lige PT. og er mega lykkelig på AMPH, og KEX og HASH :lol: :lol: :lol:)

(PPS. har lige fået nyt billede ind 8), håber i syns om det :?: :?:

Senest rettet af ghandi 17 apr 2004 05:00, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Tak for dit indlæg. Det kan ikke undgå at vække glæde hos os herinde. Tak for din omsorg, tak for din glæde, tak fordi du er den du er. Tak fordi du lavede dette topic.... Tak. :)

Din avatar er vildt fed, tak for den.

/jesper

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Mellem Esbjerg og Kolding
er ikke den vildere bruger af forummet.. endnu! men har læst en del herinde på psychedelia og lært en masse.. ikke mindst også igennem links!! og det er en monster fed hjemmeside..

fandme vigtigt for "nybegyndere" de kan få hjælp et sted og det sted er helt klart psycedelia.. hvem end det var der tog initiativet og fik banket en så nice side på benene har fandme min dybeste street respect!!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sønderborg
magician skrev:
er ikke den vildere bruger af forummet.. endnu! men har læst en del herinde på psychedelia og lært en masse.. ikke mindst også igennem links!! og det er en monster fed hjemmeside..

fandme vigtigt for "nybegyndere" de kan få hjælp et sted og det sted er helt klart psycedelia.. hvem end det var der tog initiativet og fik banket en så nice side på benene har fandme min dybeste street respect!!

Kunne ikke have sagt det bedre, har det præcis på samme måde... :)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Fucking outsidere begge to :mrgreen:

Men ja, tak for et fedt sted. Jeg har snart været her i et år, og min viden om stoffer er vokset ufattelig meget igennem den sidste tid, takket være psychedelia og erowid.

Mine foredomme er også næsten 100% udryddet over for stoffer, og jeg har fået forståelse for mange ting i mit liv pga brugen af hallucinogener, som sitet her har præsenteret for mig. Uden psychedelia til at hjælpe mig med at udnytte trippet bedst muligt og få gode oplevelser såvel som informerende, der i sidste ende har fået stor betydninger i mit liv, så var jeg aldrig nået til det her punkt i mit liv, som jeg forresten er meget glad for idag.

Så igen: rigtig mange tak!

Insane psychedelia user!

snitten skrev:

(PS.. sidder lige PT. og er mega lykkelig på AMPH, og KEX og HASH :lol: :lol: :lol:)

Haha... Jeg snart ikke hvor mange bruger der har skrevet lamme låååååve up beskeder, pga. de var lamme på ectstasy! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]