Kunne det egentlig tænkes, at en nybegynder i brug af hallucinogener oplever et level 4 trip, uden egentlig at have tidligere erfaringer med disse stoffer? Eller hænger det sådan sammen, at man må opbygge en vis erfaring, som i sidste ende udløser et level 4 trip, alt efter hvor åben man er overfor sine oplevelser...? (Som altså allerede udelukker nogle folk i at opleve sådan et trip, fordi de ikke åbner sig nok)
Iodjini skrev:
Citat:
Jeg har oplevet et plus fire. Heldigvis på den gode måde...

Men som stort set alle andre plus 4 trips, er det tilfældigt om man kommer derop. Så nej, det var (bestemt) ikke planlagt, men det var satme pisse fedt

(Læs selv min triprapport om DOB, dem der ikke allerede har gjort det)
@Rylle, jeg tror jeg har misforstået din rapport. Jeg har fprstået det som om det var en ret ubehagelig oplevelse du havde? Eller er det bare mig der ikke har læst den grundigt nok?
Mvh. Iodjini.
Da jeg læste Rylles oplevelse engang for længe siden, da den blev debateret her på boardet, var det også min opfattelse at det var et badtrip.
Men tænker man nu over hvad han egentlig oplevede (og at han egentlig heller ikke rigtigt forventede ++++), så finder man ud af at det var meget svært at give slip. Jeg tror Rylle hentyder til selve ++++ oplevelsen, og ikke oplevelsen som man skal igennem for at nå et level 4.
For som mange siger, så er en 4+ oplevelse en _meget_ mystisk, smuk og uforklareligt oplevelse, som man ikke kan beskrive for folk som ikke selv har opelvet den. Og det er typisk, at indgangen til oplevelsen er meget slem, hvilket også fremgår i både Satoris og Rylles rapporter.