Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg ryger selv hash et par gange om ugen og ryster på ingen måde på hænderne, men nogle af mine kammerater, som har røget hver dag, ryster ret meget. Hvordan går det til? Jeg forstår godt, at et tungt hashforbrug kan påvirke CNS osv., men ifølge, hvad jeg har læst, skulle sådanne rystelser forsvinde, når man holder op med rygningen. Kan hash give permante rystelsesproblemer? Hvor ofte skal man ryge, før det påvirke éns CNS?

Ps. Jeg har postet dette i cannabis-forummet tidligere, men der er ingen, der har svaret der, og så tænkte jeg, at der måske er nogen, der ikke checker det forum så ofte.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg har ikke hørt om dette, så jeg har ikke nogle konkrete svar til dig.

Dog har jeg en personlig erfaring som går ud på, at jeg ryster på hænder og ben, MENS jeg er skæv.

Efter at rusen er forsvundet helt, er problemet ukendt for mig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Når jeg i perioder har røget hver dag, er jeg også begyndt at ryste på hænderne. Ikke vildt meget, men alligevel nok til at det kan blive generende, især hvis man skal rulle en smøg eller en lille fed.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
har jeg røget tæt i længere tid, så ryster jeg da lidt på hænderne, mens jeg er skæv. men ikke det store.

Men.... når jeg så skal i seng, og rusen ebber ud, og jeg er lige ved at falde i søvn.. så får jeg en voldsom uro i benene, og kan af den grund slet ikke sove.

men nu hvor jeg kun har taget et par hiv på et par joints i de sidste 3 uger har der ingen problemer været :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Anjin-san skrev:
Ps. Jeg har postet dette i cannabis-forummet tidligere, men der er ingen, der har svaret der, og så tænkte jeg, at der måske er nogen, der ikke checker det forum så ofte.

Godt du siger det, jeg var næsten allerede gået i gang med at flytte emnet til cannabis, hvor det jo sådan set hører hjemme. Men jeg kan godt se problemet, så det får lov at stå her i forummet weekenden over, hvorefter det bliver flyttet.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: SydNordJylland
Jeg ryster permanent på hænderne uanset om jeg er skæv eller ej, jeg vil næsten tro at jeg ryster mindre på hænderne når jeg er skæv.
Jeg gad MEGA godt vide hvorfor? Og det er først noget der er kommet efter jeg har røget intensivt i tre år, nu ryger jeg ca. en gang om ugen, men ryster stadig, det er ikke overdrevet rysten, men en lille smule, næsten altid.

Titel:
Junior medlem

Ja jeg ryger også et par gange om ugen, nogen gange kun 1 enkelt.

iMENS! jeg er skæv ryster jeg en del, over alt! til hverdag ryster jeg en smule på hænder.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Er selv råryger og ryster ikke på hænderne... kun ved alt for meget koffein :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
En overgang røg jeg flere gange om ugen, og i den periode oplevede jeg, selv på røgfri dage, at det var som om der var en slags tryk på min balance- og synsnerve, så hver gang jeg drejede hovedet føltes det, som om jeg var ved at miste balancen. Det var som om min hjerne var ét eller to sekunder forsinket i at registrere det, jeg så. Det var meget ubehageligt, men forsvandt efter et stykke tid, da jeg holdt op med at ryge :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]