Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

http://www.trance-formation

der er rimlig meget at læse, men jeg syns I skulle gøre det.. kig under "articles" -> "Excerpts from TRANCE Formation of America"

Siden er lavet af en kvinde og hendes befrier. Kvinden har siden hun var lille været med i et amerikansk forsøg om "mind-control". Hendes datter har ligeledes været med i forsøgene, og er i dag så mentalt ustabil at hun er på institution. I kvindens historie indgår både Dick Cheney, Bush, Bush Jr. og Clinton, som laver en masse gris. Dette var for mig ret urealistisk, så jeg skrev en mail til dem:

Citat:
I do believe that something like this might be happening, but I'm having strong doubts about Cheney, Bush, Bush Jr. and Clinton being involved. This move would have been highly unproffesional, and would have endangered the whole project. Further more, why are you selling the evidence, when you could've released them on the internet? In this way you could've stopped the experiments, as millions of people could see that something terribly wrong is happening. Instead you are selling them, so you can get money. I'd say that releasing the evidence would do more harm to the projects.

I beleive it's all a lie, and you are doing this for the money, solely. I'm terribly sorry for these accusations if they are wrong, but you must agree to me, that it's highly unlikely that a U.S. president would risk his image solely to satisfy his sadistic demands. If he had done that, he would probably have gotten his victims killed to ensure that noone would ever tell on him. I would, if I had been in that situation. A president has neither any need to involve himself in the project, I do believe that presidents are very badly suited for doing psychowar against their own population.

Please prove me wrong. No answer will result in me spreading my beleifs.

Xxxxx Xxx Xxxxx

og fik så svaret:

Citat:
Greetings,
Thank you for your comments here.

It is impossible for us to alleviate your doubts when you have not read our labor-of-love for humanity.

The details you seek are contained within TRANCE Formation of America...hence the reason our lawyers advised us to release it publicly in 1995. This release was due to the documented fact that after our legal court case was stopped in open court...from ALL further adjudication, when Tennessee State Judge Andrew Shookoff declared "laws do not apply in this case for reasons of national security".

We then , on advice of our attorney and a retired US federal judge, presented our written testimony to the US Congressional House of Representatives Permanent Select Committee for Intelligence Oversight and requested a formal hearing. The committee accepted and scheduled us to appear...then it was postponed and rescheduled 2 more times... and to this day is "pending".

Please bear in mind if any US citizen gives proven false testimony about a US president that person can and most likely be charged with a crime, convicted (easily) & subsequently incarcerated for up to 20 years in prison. Ask yourself the question "why" this has not happened.

Also, we have done over 2500 radio and TV talk show appearances, plus the fact that our book is now in 7 languages and sold in some 29 countries...and not ONE person identified (in our book) as perpetrator has threatened a law suit for libel or anything for that matter. Ask yourself why this has happened and perhaps you will want to look a bit deeper into what we have presented.

Also, there are extremely legal penalties for giving false testimony to the Federal Bureau of Investigation ("FBI") .. and we FIRST reported all of what is in our book to US Customs who investigated elements and proved we were telling the truth... and then the FBI was notified. We testified to 4 different FBI offices. So ask yourself why we were not stopped or locked up...if even ONE part of our complaint could be proven false.
To date NOT ONE STATEMENT made in our book TRANCE Formation of America has been proven false...not one.

Additionally, you may want to read the tenants of the 1947 US National Security Act as any country that has a peace treaty with the US...every one of it's citizens are subject to the same rule of law as we are.

Thanks for asking the question and we hope you will research the facts.

Respectfully,
Mark & Cathy

P. S. (1) How "unprofessional" is it for a sitting US president (Clinton) to get oral sex performed by a 20 year old intern in the White House and then lie about it on international TV ?
(2) How unprofessional is it for a sitting US president (Nixon) to hire burglars to break in offices and steal files?
Surely you are not so naïve as to believe that because a person is an elected leader that they are above reproach...that would be very "unprofessional" for anyone to accept.

når ingen har krævet udtalelserne for retten, må det vel betyde at historien er sand... Hvilket er meget skræmmende IMO.. Det ku være fedt hvis der var en med penge, der ku skaffe noget af det de sælger fra siden, så vi ka få set lidt nærmere på det.

Senest rettet af urgh 20 maj 2004 02:57, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
jeg tror der sker mange flere fucked up hemmelige ting i usa(og andre lande for den sags skyld) end du har lyst til at tænke på.... men ja skræmmende bestemt..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

syret nok...
ved ikke helt hvad man skal sige til det... ville meget gerne se en statement fra fbi og sådan lidt for at bevise hvad der står... men hvis det ellers er rigtigt så skal der købes ind det er helt sikkert...

kan komme på en grund til at ingen af præsidenterne har klaget eller sagsøgt dem... det jeg har læst virker så voldsomt lidt som de mange conspiracy theories, og sådan nogle dokumenter osv kan man bare smide til side og sige ja ville i tro på dem? de er jo sindssyge...

håber jeg er forståelig :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Desvære lukker alt for mange øjnene...

Fordi de ikke vil se....

Jeg har før haft den side her på internettet...

Jeg kan så ved siden af røbe at Bush familien er medlem af et hemeligt selvskab som hedder "skull and bones" og at der er MANGE tilfælde af uhyrligheder...

Problemet er at mange ikke er istand til virkelig at fatte hva der foregår..

Ligesom folk ikke VIL fatte at vi er midt i en kulturel krise og at vi er truet på hvores velfærdsstat...

Mange VIL ikke se at de sammenhænge som sker rundt i verden, netop ikke er en tilfældighed, men er nøje koordineret og planlagte forsøg fra diverse organisationers side at kæmpe om magten...

Hvis folk vidste hvilke metoder der blev brugt i denne kamp om verdensherredømmet... tsk...

Well...

Mange vil nok hellere leve i lykkelig uvidenhed, desvære er det også dette som forhindre at de ting kommer frem i dagens lys, hvilket måske heller ikke er meningen (endnu)

Men bare vent om 10-20 år, så vil flere af mine forudsigerlser bliver helt tydelige...

I kan altid prøve at kigge tilbage på nogen af de tidligere posts som jeg netop har lavet om verdenssituationen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Åååh, du mægtige Astral, du er så viis! Jeg vil vente med bævren..

Bare det at siden der henvises til er labellet med "conspiracy" burde vel få nogle klokker til at ringe.

I er vel klar over konspirationens fantastiske cirkulære logik?

Har desuden lagt mærke til at deres oplysninger er hemmelige og gemt inde i deres trance-formation vaults? De har deres egen lille konspiration kørende.

Umiddelbart ligner mailen en standard mail, de sender til alle "tvivlere".

Grunden til at ingen af deres vidner er blevet sagsøgt eller ingen har kommenteret deres pis er simpelthen fordi at ingen gider at tage uhyrlige påstande for givet. Det kunne vel højst blive til en injurie sag.

Hvis dette uhyrlige postulat var sandt, ville en eller anden nok gribe chancen og tjene kassen i medierne. Michael Moore hvor er du? Hmm.. det er noget pis..

Jeg er dog enig i at Bush er det arveste, usleste scum på jordens overflade, men jeg behøver ikke denne røverhistorie til at støtte min opfattelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]